158722
Książka
W koszyku
Natura internacjonalizacji przedsiębiorstwa Bożena Pera Pojęcie internacjonalizacji przedsiębiorstwa Formy i zasięg internacjonalizacji Wzorce internacjonalizacji Miary internacjonalizacji przedsiębiorstwa Przegląd badań nad formami, wzorcami i miarami internacjonalizacji przedsiębiorstw Teoretyczne podstawy przedsiębiorczości międzynarodowej Krzysztof Wach lnternacjonalizacja w teoriach ekonomii i zarządzania Specyfika perspektywy przedsiębiorczości międzynarodowej Międzynarodowa orientacja przedsiębiorcza Konceptualizacji orientacji przedsiębiorczej orientacja przedsiębiorcza w kontekście międzynarodowym Wybrane modele przedsiębiorczości międzynarodowej ogólne modele przedsiębiorczości międzynarodowej w ujęciu klasycznym Międzynarodowe nowe przedsięwzięcia (lNV) Koncepcja Born Global Pozostałe nurty w szkole przedsiębiorczości międzynarodowej Kierunki badań w zakresie przedsiębiorczości międzynarodowej Startupy międzynarodowe jako przejaw przedsiębiorczości międzynarodowej Marek Maciejewski Pojęcie startupu oraz dyskusje wokół jego delimitacji Typologia startupów Międzynarodowe nowe przedsięwzięcia jako forma międzynarodowych startupóW Born Global jako szczególny przypadek międzynarodowego startupu Przegląd badań nad międzynarodowymi startupami Rola otoczenia w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw Agnieszka Głodowska Pojęcie i właściwości otoczenia systematyzacja elementów otoczenia oddziaływanie otoczenia na różnych etapach internacjonalizacja Wybrane metody analizy otoczenia Przegląd badań nad rolą otoczenia w biznesie międzynarodowym Zasobowo-kompetencyjne czynniki przedsiębiorczej Internacjonalizacji przedsiębiorstw Nelly Daszkiewicz Rola zasobów w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstwa Podejście zasobowe w teorii ekonomii Podejście zasobowe w teorii zarządzania Koncepcja kluczowych kompetencji ja ko współczesne ujęcie zasobów Podejście zasobowe w badaniach nad internacjonalizacją Wiedza jako zasób w badaniach nad internacjonalizacją Rola wiedzy w procesie internacjonalizacii Podstawy teoretyczne modeli internacjonalizacji bazujących na wiedzy Przegląd badań nad rolą zasobów i kompetencji w internacjonalizacji firmy. Wyniki badań empirycznych w zakresie przedsiębiorczości międzynarodowej polskich przedsiębiorstw . Krzysztof Wach, Liwiusz Wojciechowski Założenia metodologiczne bada ń Dobor i charakterystyka próby badawczej Poziom, tempo i zakres internacjonalizacji badanych przedsiębiorstw Poziom umiędzynarodowienia badanych przedsiębiorstw Strategie internacjonalizacji Urodzeni globaliści i globalne startupy Urodzeni regionaliści Czynniki przyspieszonej internacjonalizacji Rola przedsiębiorcy i otoczenia w procesie internacjonalizacja przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BMW: VIII A 115 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147701 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5989 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeksy.
Uwaga dotycząca finansowania
Książka powstała w ramach projektu OPUS 4 pt. "Zachowania polskich przedsiębiorstw w procesie internacjonalizacji w świetle szkoły przedsiębiorczości międzynarodowej" realizowanego w latach 2013-2018 na Wydziale Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, sfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Nauki przyznanych na podstawie decyzji numer DEC-2012/07/B/HS4/00701
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności