158660
No cover
Book
In basket
Charakterystyka sektora małych i średnich przedsiębiorstw Teoretyczne problemy definiowania pojęcia przedsiębiorstwa Ewolucja definiowania małych i średnich przedsiębiorstw w Unii Europejskiej Ewolucja definiowania mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce Rozwój sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce . Finansowe formy wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce oraz Unii Europejskiej Uwarunkowania i determinanty rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw Społeczne aspekty zarządzania finansowego Człowiek ekonomiczny a człowiek realny . Behawioralna teoria przedsiębiorstw Behawioryzm w finansach i rachunkowości Rachunkowość behawioralna a odbiorcy informacji finansowych niezbędnych do podejmowania decyzji Od rachunkowości behawioralnej do rachunkowości agresywnej Problematyka tworzenia wartości w małych i średnich przedsiębiorstwach . Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa Strategie gospodarowania kapitałem obrotowym i kapitałem zaangażowanym w małych i średnich przedsiębiorstwach Strategie zarządzania wynikiem finansowym w małym i średnim przedsiębiorstwie . Strategie zarządzania środkami pieniężnymi Wielowymiarowy system informacji finansowej dla podejmowania decyzji menedżerskich w małych i średnich przedsiębiorstwach Zakres informacji finansowych w małych i średnich podmiotach w Dyrektywach Unii Europejskiej Sprawozdawczość finansowa małych i średnich podmiotów w Międzynarodowych Standardach Sprawozdawczości Finansowej dla Małych i Średnich Jednostek Rachunkowość mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw według uregulowań krajowych Cechy jakościowe informacji sprawozdawczej MŚP Behawioralny system zarządzania wartością w małym i średnim przedsiębiorstwie Holistyczne podejście do ustalenia kapitału zaangażowanego Wdrożenie systemu zarządzania kapitałem zaangażowanym i całkowitym finansowaniem w mikro-, małym i średnim i przedsiębiorstwie Metody ustalania zysku operacyjnego Ustalenie zysku operacyjnego przed opodatkowaniem przez MŚP Zasady ustalania wolnych przepływów pieniężnych Całościowy system zarządzania wartością dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw Wielowymiarowy system zarządzania wartością małego i średniego przedsiębiorstwa na przykładzie firmy handlowej oraz firmy deweloperskiej oraz spółki notowanej na rynku finansowym New Connect System zarządzania wartością w małym przedsiębiorstwie Podejście do zarządzania wartością przedsiębiorstwa w spółce deweloperskiej Wielowymiarowy system zarządzania wartością przedsiębiorstwa w spółce notowanej na rynku New Connect
Sygnatura czytelni BMW: IV F 66 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 147729 N, E 5997 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 147728 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 283-294.
Target audience note
Dla właścicieli i menedżerów małych lub średnich przedsiębiorstw, a także studentów.
Funding information note
Dofinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności