158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Charakterystyka sektora małych i średnich przedsiębiorstw Teoretyczne problemy definiowania pojęcia przedsiębiorstwa Ewolucja definiowania małych i średnich przedsiębiorstw w Unii Europejskiej Ewolucja definiowania mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce Rozwój sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce . Finansowe formy wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce oraz Unii Europejskiej Uwarunkowania i determinanty rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw Społeczne aspekty zarządzania finansowego Człowiek ekonomiczny a człowiek realny . Behawioralna teoria przedsiębiorstw Behawioryzm w finansach i rachunkowości Rachunkowość behawioralna a odbiorcy informacji finansowych niezbędnych do podejmowania decyzji Od rachunkowości behawioralnej do rachunkowości agresywnej Problematyka tworzenia wartości w małych i średnich przedsiębiorstwach . Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa Strategie gospodarowania kapitałem obrotowym i kapitałem zaangażowanym w małych i średnich przedsiębiorstwach Strategie zarządzania wynikiem finansowym w małym i średnim przedsiębiorstwie . Strategie zarządzania środkami pieniężnymi Wielowymiarowy system informacji finansowej dla podejmowania decyzji menedżerskich w małych i średnich przedsiębiorstwach Zakres informacji finansowych w małych i średnich podmiotach w Dyrektywach Unii Europejskiej Sprawozdawczość finansowa małych i średnich podmiotów w Międzynarodowych Standardach Sprawozdawczości Finansowej dla Małych i Średnich Jednostek Rachunkowość mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw według uregulowań krajowych Cechy jakościowe informacji sprawozdawczej MŚP Behawioralny system zarządzania wartością w małym i średnim przedsiębiorstwie Holistyczne podejście do ustalenia kapitału zaangażowanego Wdrożenie systemu zarządzania kapitałem zaangażowanym i całkowitym finansowaniem w mikro-, małym i średnim i przedsiębiorstwie Metody ustalania zysku operacyjnego Ustalenie zysku operacyjnego przed opodatkowaniem przez MŚP Zasady ustalania wolnych przepływów pieniężnych Całościowy system zarządzania wartością dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw Wielowymiarowy system zarządzania wartością małego i średniego przedsiębiorstwa na przykładzie firmy handlowej oraz firmy deweloperskiej oraz spółki notowanej na rynku finansowym New Connect System zarządzania wartością w małym przedsiębiorstwie Podejście do zarządzania wartością przedsiębiorstwa w spółce deweloperskiej Wielowymiarowy system zarządzania wartością przedsiębiorstwa w spółce notowanej na rynku New Connect
Sygnatura czytelni BMW: IV F 66 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147729 N, E 5997 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147728 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 283-294.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla właścicieli i menedżerów małych lub średnich przedsiębiorstw, a także studentów.
Uwaga dotycząca finansowania
Dofinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności