158660
No cover
Book
In basket
Teoretyczne podstawy przedsiębiorstw rodzinnych Teoria agencji Teoria stewardship Teoria społeczno-emocjonalnego bogactwa (Socioemotoional wealth, SEW) Teoria zasobowa Teoria przedsiębiorczości Istota przedsiębiorstw rodzinnych Wybrane podejścia do definiowania przedsiębiorstw rodzinnych Cechy szczególne przedsiębiorstw rodzinnych Zaangażowanie rodziny według skali F-PEC Rodzina w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa Kontrola przedsiębiorstwa w rękach rodziny Unikatowe cechy przedsiębiorstw rodzinnych Modele kołowe wpływu rodziny na przedsiębiorstwo Kultura przedsiębiorstwa rodzinnego Przedsiębiorstwa rodzinne na świecie i w Polsce Przedsiębiorstwa rodzinne na świecie Przedsiębiorstwa rodzinne w Polsce Sukcesja w przedsiębiorstwach rodzinnych Istota sukcesji Fazy procesu sukcesji Etap przed sukcesją . Planowanie sukcesji Zarządzanie sukcesją . Etap po sukcesji . Wpływ procesu sukcesji na finanse przedsiębiorstwa rodzinnego Determinanty procesu sukcesji Czynniki warunkujące powodzenie procesu sukcesji . Bariery procesu sukcesji Sukcesor w procesie sukcesji Motywacja sukcesora . Zaangażowanie sukcesora Wykształcenie sukcesora i doświadczenie poza przedsiębiorstwem rodzinnym Rozwój i wynagrodzenie sukcesora (własna analiza korzyści sukcesyjnych) Szkolenie, kompetencje oraz umiejętności Specyfika badań na temat sukcesji w Polsce Sylwetka sukcesora w polskich przedsiębiorstwach rodzinnych w świetle raportów firm konsultingowych Transfer międzypokoleniowy w świetle międzynarodowego projektu STEP Umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw rodzinnych Istota internacjonalizacji przedsiębiorstw Przegląd teorii internacjonalizacji przedsiębiorstw wykorzystywanych w badaniach dotyczących ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw rodzinnych . Model uppsalski Podejście sieciowe Eklektyczna teoria Dunninga . Przedsiębiorczość międzynarodowa Specyfika internacjonalizacji przedsiębiorstw rodzinnych w świetle wybranych badań Zasoby i cechy charakterystyczne przedsiębiorstw rodzinnych a internacjonalizacja . Własność Zaangażowanie rodziny Długoterminowa orientacja Proces internacjonalizacji Internacjonalizacja a sukcesja - wybrane wyniki badań Cechy charakterystyczne sukcesora/CEO a ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw - dostępne wyniki badań Podstawy empirycznej analizy wpływu orientacji przedsiębiorczej sukcesora na internacjonalizację przedsiębiorstwa rodzinnego Koncepcja badania empirycznego wpływu orientacji przedsiębiorczej sukcesora pochodzącego z rodziny na internacjonalizację przedsiębiorstwa rodzinnego Założenia teoretyczne badania wpływu orientacji przedsiębiorczej sukcesora na internacjonalizację przedsiębiorstwa rodzinnego Założenia metodyczne dla badania „Next Generation Perspecive" Sposoby pomiaru internacjonalizacji zastosowane w badaniu . Orientacja przedsiębiorcza sukcesora pochodzącego z rodziny Czynniki wpływające na zależność pomiędzy orientacją przedsiębiorczą sukcesora pochodzącego z rodziny a internacjonalizacją przedsiębiorstwa rodzinnego Relacje wewnątrzrodzinne jako moderator orientacji przedsiębiorczej sukcesora w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstwa rodzinnego Obecność menedżerów zewnętrznych jako moderator orientacji przedsiębiorczej sukcesora pochodzącego z rodziny w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstwa rodzinnego Kontekst biznesowy jako moderator orientacji przedsiębiorczej sukcesora w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstwa rodzinnego Przynależność do sieci społecznych oraz kontakty jako moderator orientacji przedsiębiorczej sukcesora pochodzącego z rodziny w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstwa rodzinnego 160 . Populacja i dobór próby Dobór i charakterystyka zmiennych badawczych Przebieg badania empirycznego Zastosowane narzędzie badawcze . Zastosowane w badaniu metody analizy Orientacja przedsiębiorcza sukcesora a internacjonalizacja przedsiębiorstwa rodzinnego - wyniki badań własnych Statystyczna charakterystyka sukcesorów oraz przedsiębiorstw rodzinnych, którzy wzięli udział w badaniu Czynniki wpływające na orientację przedsiębiorczą sukcesora
Sygnatura czytelni BMW: VIII B 37 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6005 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 229-258.
Target audience note
Dla studentów kierunków ekonomicznych, przedsiębiorców rodzinnych i podmiotów internacjonalizujących swoją działalność.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności