158660
No cover
Book
In basket
Rozwój nowych technologii i ich konsekwencje dla przedsiębiorstw i klientów Technologie informacyjno-komunikacyjne - pojęcie i rodzaje Marketing w Internecie - od Web 1.0 do Web 4.0 Marketing mobilny i rozszerzona rzeczywistość Modele akceptacji ICT Rynek srebrnych konsumentów a ICT Starzenie się społeczeństwa i definicja seniora Srebrna gospodarka i srebrny rynek Marketing seniorów Pokolenie baby boomers a młodsze pokolenia wobec ICT ICT - element wykluczający czy włączający seniorów Senior a nowe technologie - założenia badawcze Procedura badawcza wśród osób 60+ i 60- Charakterystyka respondentów Seniorzy wczoraj, dziś i jutro wobec nowych technologii Senior wczoraj i senior dziś a ICT Osoby starsze vs. osoby młodsze a ICT ICT w kontaktach firmy z klientami - dziś i jutro Użytkownicy nowości ICT na srebrnym rynku Model akceptacji ICT przez dzisiejszych i przyszłych seniorów Gerontechnologia - nowa droga rozwoju firmy?
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 51 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 148099 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6027 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 109-116.
Funding information note
Wydanie publikacji dofinansowane przez Uniwersytet Szczeciński
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności