158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozwój nowych technologii i ich konsekwencje dla przedsiębiorstw i klientów Technologie informacyjno-komunikacyjne - pojęcie i rodzaje Marketing w Internecie - od Web 1.0 do Web 4.0 Marketing mobilny i rozszerzona rzeczywistość Modele akceptacji ICT Rynek srebrnych konsumentów a ICT Starzenie się społeczeństwa i definicja seniora Srebrna gospodarka i srebrny rynek Marketing seniorów Pokolenie baby boomers a młodsze pokolenia wobec ICT ICT - element wykluczający czy włączający seniorów Senior a nowe technologie - założenia badawcze Procedura badawcza wśród osób 60+ i 60- Charakterystyka respondentów Seniorzy wczoraj, dziś i jutro wobec nowych technologii Senior wczoraj i senior dziś a ICT Osoby starsze vs. osoby młodsze a ICT ICT w kontaktach firmy z klientami - dziś i jutro Użytkownicy nowości ICT na srebrnym rynku Model akceptacji ICT przez dzisiejszych i przyszłych seniorów Gerontechnologia - nowa droga rozwoju firmy?
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 51 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148099 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6027 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 109-116.
Uwaga dotycząca finansowania
Wydanie publikacji dofinansowane przez Uniwersytet Szczeciński
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności