158660
Book
In basket
Teoria budowy modeli biznesowych / Tadeusz Waściński. - Wydanie 1. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, 2019. - 265 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
1.1. Modele biznesowe - istota, klasyfikacja 1.2. Modele biznesowe i modelowanie biznesowe 1.3. Znaczenie innowacji w modelach biznesowych 1.4. Ograniczenia dla zrównoważonych modeli biznesowych 1.5. Zrównoważone modele biznesowe 1.6. Procesy biznesowe Rozdział 2. Ekonomiczne podstawy modeli biznesowych 2.1. Ekonomiczne podstawy działalności biznesowej 2.2. Modele biznesowe w ujęciu retrospektywnym 2.3. Znaczenie decyzji producenta 2.4. Identyfikacja wybranych czynników ekonomicznych mających wpływ na efektywność ekonomiczną modeli biznesowych 2.5. Studium przypadku - badanie efektywności modeli biznesowych Rozdział 3. Przedsiębiorczość w procesach biznesowych 3.1. Istota i pojęcie przedsiębiorczości 3.2. Wybrane rodzaje przedsiębiorczości i ich charakterystyka 3.3. Rozwój pojęcia przedsiębiorca od R. Cantillona do J.A. Schumpetera 3.4. Ewolucyjne podejście do koncepcji terminu przedsiębiorca 3.5. Procesowe ujęcie przedsiębiorczości 3.6. Dynamika rozwoju form przedsiębiorczości w Polsce według danych GUS za 2017 rok Rozdział 4. Innowacje w procesach biznesowych 4.1. Innowacyjność przedsiębiorstw, istota i charakter 4.2. Innowacyjność przedsiębiorstwa kreująca jego wartość 4.3. Rola strategii innowacji w strategii rozwoju przedsiębiorstwa 4.4. Podażowe i popytowe źródła innowacji w przedsiębiorstwie 4.5. Model przedsiębiorczości korporacyjnej i innowacji 4.6. Polityka innowacyjności Rozdział 5. Restrukturyzacja w modelach biznesowych 5.1. Analiza źródłowa stanu wiedzy z zakresu restrukturyzacji 5.2. Restrukturyzacja potrzebą w działalności biznesowej przedsiębiorstwa 5.3. Cele restrukturyzacji 5.4. Zasięg i konieczność wdrożenia procesów restrukturyzacyjnych 5.5. Bariery w procesach restrukturyzacji przedsiębiorstw 5.6. Charakterystyka głównych wymiarów restrukturyzacji Rozdział 6. Społeczna odpowiedzialność biznesu podstawą budowy modeli biznesowych 6.1. Koncepcja i istota społecznej odpowiedzialności 6.2. Koncepcja modelu przedsiębiorstwa społecznego 6.3. Wzrastająca rola modelu przedsiębiorstwa społecznego 6.4. Równowaga pomiędzy zyskiem a społeczną odpowiedzialnością biznesu 6.5. CSR koncepcją jednostek administracji państwowej i samorządowej 6.6. Zmiany w zapisach ustawy o rachunkowości w zakresie CSR 6.7. Popularyzacja zagadnień społecznie odpowiedzialnych w środowisku akademickim
Sygnatura czytelni BMW: VII C 83 @
Media files:
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6039 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [243]-256.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności