156296
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. W gąszczu terminów i zjawisk – co wiemy o e-edukacji? 15 1.1. E-learning i jego formy 15 1.2. Organizacja instytucjonalna e-edukacji 21 1.3. Pedagogiczne, metodyczne i dydaktyczne aspekty e-learningu 25 2. Projekt metodyczny e-zajęć – od pomysłu do ewaluacji 31 2.2. Analiza – etap metapytań 35 2.3. Projektowanie – etap pomysłów 39 2.4. Opracowanie – etap tworzenia e-zajęć 43 2.4.1. Materiały informacyjne 44 2.4.2. Materiały służące przekazywaniu i budowaniu wiedzy 46 2.4.3. Materiały służące aktywizacji, motywujące i utrwalające wiedzę 49 2.4.4. Materiały sprawdzające wiedzę i umiejętności 51 2.5. Realizacja – etap udostępnienia i przeprowadzenia e-zajęć 59 2.6. Ewaluacja – etap monitorowania i sprawdzania osiągnięcia celów i efektów kształcenia 60 3. Studium przypadku – konwersatorium z kultury języka polskiego (opracowane według modelu ADDIE) 67 3.2. Analiza 69 3.3. Projektowanie 71 3.4. Opracowanie zasobów edukacyjnych i instrukcji 78 3.5. Realizacja e-zajęć 89 3.6. Ewaluacja 93 3.6.1. Poziom reakcji 94 3.6.2. Poziom nauki 106 4. E-learning – założenia komunikacyjne 109 4.1. Komunikacja na platformie edukacyjnej – wprowadzenie 109 4.2. Założenia sytuacji komunikacyjnej w sieci i w e-edukacji 117 4.2.1. Nadawca i odbiorca w e-edukacji 119 4.2.2. Kontakt 122 4.2.3. Przestrzeń i czas komunikacji w e-edukacji 124 4.2.4. Kod 126 4.3. Modele komunikacji w e-edukacji 129 5. E-learning – nowy paradygmat komunikacji w dyskursie edukacyjnym? 141 5.1. Strategie inicjowania zajęć i komunikacji na platformie edukacyjnej 141 5.1.1. Tytuł postu inicjującego 144 5.1.2. Część otwierająca komunikat inicjujący 145 5.1.3. Część główna komunikatu inicjującego 147 5.1.4. Część zamykająca komunikat inicjujący 152 5.1.5. Fortunność i niefortunność inicjowania kontaktu podczas e-zajęć 154 5.2. Strategie prowadzenia dyskusji edukacyjnych podczas e-zajęć 158 5.3. Zamykanie komunikacji na platformie edukacyjnej 166 6. Dystans w komunikacji na zajęciach zdalnych 173 6.1. Formy adresatywne jako środki skracania dystansu 173 6.2. Powitania 181 6.3. Kolokwializmy i ekspresywizmy 190 6.4. Modyfikacje pisowni i interpunkcji 196 6.5. Emotikony 199
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 52
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148190 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach [209]-222.
Uwaga dotycząca innej dostępnej postaci fizycznej
Dostępne także jako e-book.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności