158660
No cover
Book
In basket
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Proces ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne 1.1.Czynniki i motywy ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw 1.2.Mikroekonomiczne teorie internacjonalizacji 1.3.Strategia wejścia na rynki zagraniczne i jej elementy 1.3.1.Rodzaje strategii ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne 1.3.2.Znaczenie rynków zagranicznych w strategii firmy 1.3.3.Ocena i wybór rynków zagranicznych 1.3.4.Wybór formy ekspansji na rynki zagraniczne 1.4.Specyfika procesu ekspansji na rynki zagraniczne małych i średnich przedsiębiorstw Metody wyboru rynków zagranicznych i pomiar efektów ekspansji na te rynki 2.1.Źródła informacji w procesie wejścia firmy na rynek zagraniczny 2.2.Obszar prowadzonych badań i analiz na rynkach zagranicznych 2.3.Metody selekcji i wyboru rynków zagranicznych 2.4.Pomiar stopnia internacjonalizacji i jej efektów Proces ekspansji firm na rynki zagraniczne - wyniki badań wtórnych 3.1.Charakterystyka założeń badawczych 3.2.Formy ekspansji polskich firm na rynki zagraniczne -wyniki badań wtórnych 3.2.1.Działania eksportowe polskich przedsiębiorstw 3.2.2.Wykorzystanie franchisingu na rynkach zagranicznych 3.2.3.Inwestycje bezpośrednie polskich przedsiębiorstw Proces ekspansji firm na rynki zagraniczne - wyniki badań pierwotnych 4.1. Charakterystyka badanych firm działających na rynkach zagranicznych 4.2.Motywy internacjonalizacji przedsiębiorstw województwa łódzkiego 4.3.Określenie metod oceny i wyboru rynków zagranicznych jako celu ekspansji firm 4.4.Formy ekspansji na rynki zagraniczne i ich proces 4.5.Kierunki ekspansji i liczba rynków zagranicznych 4.6.Działania marketingowe firm na rynkach zagranicznych 4.7.Pomiar efektów ekspansji firm na rynki zagraniczne Ekspansja polskich firm na rynki zagraniczne - studia przypadków 5.1. Firma z branży kwiaciarsko-ogrodniczej 5.1.1.Charakterystyka firmy 5.1.2.Działania na rynkach zagranicznych 5.1.3.Strategia marketing-mix firmy na rynkach zagranicznych 5.1.4.Modele ekspansji i analiza efektywności działań za granicą 5.1.5. Wnioski i rekomendacje 5.2.Producent tworzyw sztucznych dla branży budowlanej 5.2.1.Charakterystyka firmy 5.2.2.Działalność na rynkach zagranicznych 5.2.3.Motywy i cel działań na rynkach zagranicznych 5.2.4.Modele ekspansji na rynki zagraniczne 5.2.5.Strategia działalności na rynkach zagranicznych 5.2.6.Analiza efektywności działań 5.2.7.Wnioski i rekomendacje 5.3.Zakład przetwórstwa owoców i warzyw 5.3.1.Charakterystyka firmy 5.3.2.Działalność na rynkach zagranicznych 5.3.3.Motywy i cel podjęcia działań na rynkach zagranicznych 5.3.4.Modele ekspansji na rynki zagraniczne 5.3.5.Strategia działalności na rynkach zagranicznych 5.3.6.Analiza efektywności działań 5.3.7.Wnioski i rekomendacje 5.4.Producent z branży napojów energetycznych 5.4.1.Charakterystyka firmy 5.4.2.Działalność na rynkach zagranicznych 5.4.3.Motywy i cel podjęcia działań na rynkach zagranicznych 5.4.4.Modele ekspansji na rynki zagraniczne 5.4.5.Strategia działalności na rynkach zagranicznych 5.4.6.Wnioski i rekomendacje 5.5.Producent drzwi i ościeżnic-branża budowlana 5.5.1.Charakterystyka firmy 5.5.2.Działalność na rynkach zagranicznych 5.5.3.Motywy i cel podjęcia działań na rynkach zagranicznych 5.5.4.Modele ekspansji na rynki zagraniczne 5.5.5.Strategia działalności na rynkach zagranicznych 5.5.6.Analiza efektywności działań 5.5.7.Wnioski i rekomendacje 5.5.8.Producent wyposażenia placówek oświatowych 5.6.1.Charakterystyka firmy 5.6.2.Działalność na rynkach zagranicznych 5.6.3.Motywy i cel podjęcia się działań na rynkach zagranicznych 5.6.4.Modele ekspansji na rynki zagraniczne 5.6.5.Strategia działalności na rynkach zagranicznych
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 148336 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 197-[204].
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności