158722
No cover
Book
In basket
Krzysztof Kropielnicki, Piotr Matecki Zarządzanie w sporcie Modelowe założenia zarządzania organizacjamisportowymi Dr Andrzej Wartecki Innowacyjne usługi sportowego konsultingu zarządczego Kamil Kukułka Zarządzanie relacjami z klientami Customer Relationship Management w polskimsporcie Piotr Matecki Strategie związków z klientami na przykładzie Parku Wodnego w Tarnowskich Górach Wojciech Giergiel Produkty firmy sportowej Strukturalizowanie produktu klubu sportowego Prof. dr hab. Ryszard Panfil Profil kompetencji gracza (zespołu sportowego) a jego wartość rynkowa Paweł Barylski Ocena wartości zawodnika sportowego i jej znaczenie jako wartości księgowej Łukasz Motała Dystrybucja kompetencji sportowych (kontrakt zawodniczy). Aspekty prawne i rynkowe Dr Jacek Masiota Marketingowy rozwój obiektów sportowych - wnioski z rynku niemieckiego Tomasz Cieślik, Krzysztof Kropielnicki Sportowa marka Kreowanie marki sportowej Dr Robert Śliwowski, Krzysztof Kropielnicki Analiza medialna marki na przykładzie Piłkarskiej Reprezentacji Polski Sebastian Bykowski Sponsoring w promocji i komunikacji Od marketingu do sponsoringu: komunikacja w marketingu sportowym Stanisław Pogorzelski Sponsoring piłki nożnej jako instrument promocji (porównanie Orange Ekstraklasa i Barcłays Premiership)Łukasz Gąsiorowski Miejsce sponsoringu sportowego w strategiach rozwoju przedsię¬biorstw opartych o społeczną odpowiedzialność biznesu, czyli gra typu wygrana-wygrana Michał Kober Dwie marki, jeden mistrz Krzysztof Zakrzewski Media i public relations Sport i media. Sukces medialny zespołu równie ważny jak sukces sportowy. Analiza na przykładzie KGHM Zagłębia Lubin Michał Mango, Jerzy Staruchowicz Działania na rzecz społeczności lokalnej narzędziem PR nowocześnie zarządzanego klubu sportowego Marcin Dzedzej, Rafał Kędzior Rynek praw transmisyjnych w Polsce Dr Piotr Pykel VIII. Sport, biznes i... polityka Uprzywilejowana pozy cja świata sportu wobec jego partnerów biznesowych. Aspekty formalnoprawne i wizerunkowe Robert Kaczyński Wykorzystanie sportu wr samorządowej kampanii wyborczej Prof Janusz Klisiński, dr Zbigniew Widera
Sygnatura czytelni BWF: XI N 28
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 148857 N, 148855 N, 148856 N, 148858 N (4 egz.)
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 8446 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy niektórych rozdziałach.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności