154822
Książka
W koszyku
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 303, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Transformacja cyfrowa - istota i charakterystyka Transformacja i cyfryzacja Technologie informacyjno-komunikacyjne - fundament cyfrowej transformacji Internet - od Web 1.0 do Web 4.0 - podbudowa procesów transformacyjnych Transformacja cyfrowa - perspektywy rozważań Ujęcie definicyjne transformacji cyfrowej - perspektywa przedsiębiorstwa Strategia transformacji cyfrowej Pomiar dojrzałości cyfrowej organizacji Technologie transformacyjne i ich wptyw na marketing Media spolecznościowe Wirtualna rzeczywistość Rozszerzona rzeczywistość Big data i chmura obliczeniowa Internet rzeczy Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe Technologie mobilne i technologie noszone Konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu Ewolucja marketingu - imperatyw technologiczny Technologie marketingowe (MarTech) - konsekwencje zarządcze Wyzwania współczesnego marketingu w świetle badań naukowych Współczesna rola marketingu w organizacji 210 Nowe koncepcje zarządzania działalnością marketingową Organizacja działalności marketingowej w dobie transformacji cyfrowej Nowe wyzwania dla marketingu
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 277
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 52
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148926 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6095 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 255-[284].
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności