156370
Book
In basket
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 303, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Transformacja cyfrowa - istota i charakterystyka Transformacja i cyfryzacja Technologie informacyjno-komunikacyjne - fundament cyfrowej transformacji Internet - od Web 1.0 do Web 4.0 - podbudowa procesów transformacyjnych Transformacja cyfrowa - perspektywy rozważań Ujęcie definicyjne transformacji cyfrowej - perspektywa przedsiębiorstwa Strategia transformacji cyfrowej Pomiar dojrzałości cyfrowej organizacji Technologie transformacyjne i ich wptyw na marketing Media spolecznościowe Wirtualna rzeczywistość Rozszerzona rzeczywistość Big data i chmura obliczeniowa Internet rzeczy Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe Technologie mobilne i technologie noszone Konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu Ewolucja marketingu - imperatyw technologiczny Technologie marketingowe (MarTech) - konsekwencje zarządcze Wyzwania współczesnego marketingu w świetle badań naukowych Współczesna rola marketingu w organizacji 210 Nowe koncepcje zarządzania działalnością marketingową Organizacja działalności marketingowej w dobie transformacji cyfrowej Nowe wyzwania dla marketingu
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 277
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 6095 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 148926 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 255-[284].
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności