158660
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
24 kroki, sześć motywów przewodnich 29 KROK O. Początek KROK I. Segmentacja rynku KROK 2. Wybór przyczółka rynkowego KROK 3. Tworzenie profilu użytkownika końcowego KROK 4. Obliczanie rozmiarów całkowitego dostępnego rynku (TAM) w ramach przyczółka rynkowego KROK 5. Zdefiniuj użytkownika modelowego na przyczółku rynkowym KROK 6. Analiza zastosowania produktu w pełnym cyklu życia KROK 7. Ogólna specyfikacja produktu 117 KROK 8. Liczbowe ujęcie propozycji wartości 131 KROK 9. Wskaż dziesięciu następnych klientów 141 KROK 10. Zdefiniuj swoją podstawową kompetencję 151 KROK 11. Opracuj wykres pozycji konkurencyjnej 163 KROK 12. Opisz jednostkę decyzyjną klienta 173 KROK 13. Mapa procesu pozyskiwania płacącego klienta 183 KROK 14. Obliczanie rozmiarów całkowitego dostępnego rynku (TAM) dla rynków rozwojowych 193 KROK 15. Opracuj model biznesowy 199 KROK 16. Ustal założenia polityki cenowej 213 KROKU. Oblicz wartość klienta w cyklu życia (LTV) 223 KROK 18. Mapa procesu sprzedaży prowadzącego do pozyskania klienta 239 KROK 19. Oblicz koszt pozyskania klienta (COCA) 249 KROK 20. Zdefiniuj podstawowe założenia 267 KROK 21. Sprawdź swoje podstawowe założenia 273 KROK 22. Zdefiniuj minimalnie satysfakcjonujący produkt biznesowy (MVBP) 285 KROK 23. Wykaż, że „pies zechce jeść karmę dla psów" 295 KROK 24. Opracuj plan produktu 305
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149561 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Discplined entrepreneurship : 24 steps to a successful startup, 2013
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: Discplined entrepreneurship : 24 steps to a successful startup.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności