158664
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rynkowa koncepcja zarządzania jednostką terytorialną - istota, zakresi uwarunkowania rozwoju Pojęcie i cel działania jednostek samorządu terytorialnego Struktura samorządu terytorialnego w Polsce Istota zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego Ewolucja zarządzania jednostką terytorialną Znaczenie marketingu terytorialnego w zarządzaniu samorządem Odbiorcy działań marketingowych w jednostce terytorialnej Współczesne uwarunkowania działań marketingowych w jednostce terytorialnej Marketing relacji jako filozofia zarządzania jednostką terytorialną .... Główne założenia teorii marketingu relacji Marketing relacji w jednostkach samorządu terytorialnego Władze samorządowe jako inicjator i podmiot zarządzający relacjami w samorządzie terytorialnym Instrumenty marketingu relacji w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego Metodyka badań zastosowania instrumentów marketingu relacji w procesie kształtowania więzi w jednostkach samorządu terytorialnego Założenia badawcze dotyczące wykorzystania marketingu relacji w samorządach terytorialnych Źródła pozyskiwania informacji o wykorzystaniu instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego Regresja logistyczna dla celów modelowania wykorzystania instrumentów marketingu relacji w jednostkach terytorialnych Mechanizm badania kształtowania relacji władzy samorządowej z interesariuszami Morfologia badanych jednostek terytorialnych Morfologia badanych grup interesariuszy Rola instrumentów marketingu relacji w kształtowaniu więzi z interesariuszami jednostek samorządu terytorialnego w świetle badań empirycznych Instrumenty marketingu relacji w kształtowaniu więzi z mieszkańcami w jednostkach samorządu terytorialnego Instrumenty marketingu relacji w kształtowaniu więzi z przedsiębiorcami w jednostkach samorządu terytorialnego Instrumenty marketingu relacji w kształtowaniu więzi z turystami w jednostkach samorządu terytorialnego Rekomendacje dla władz jednostek terytorialnych odnośnie do możliwości wykorzystania instrumentów marketingu relacji w kształtowaniu więzi z interesariuszami
Sygnatura czytelni BMW: VI A 128 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6197 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności