158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kultura budowania relacji służbowych czyli Etykieta biznesu w praktyce / Dagmara Łuczka. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 157 stron : ilustracje ; 24 cm.
Etykieta w biznesie - przeżytek czy pomocna wiedza? 1.2. Charakterystyka polskiej kultury narodowej 1.3. Etykieta towarzyska vs etykieta służbowa 1.4. Główne zasady etykiety biznesu Precedencja w relacjach służbowych 2.1. Powitanie i przedstawianie się 2.2. Pożegnanie a zasady precedencji 2.3. Zapoznawanie ze sobą osób 2.4. Tytułowanie 2.5. Wymiana wizytówek - jak to robić dobrze? 2.6. Pierwszeństwo w codziennych sytuacjach Przyjmowanie gości 3.1. Precedencja stanowisk publicznych w Polsce 3.2. Usadzanie gości przy stole konferencyjnym 3.3. Przyjmowanie gości w gabinecie 3.4. Witanie gości z mównicy Netykieta 57 4.1. Ogólne zasady korespondencji e-mailowej 4.2. Zwroty grzecznościowe w korespondencji e-mailowej 4.3. Prawo autorskie a korespondencja e-mailowa 4.4. Media społecznościowe Etykieta telefoniczna 67 5.1. Podstawowe zasady etykiety telefonicznej 5.2. Często popełniane błędy Etykieta podczas przyjęć 6.1. Spotkania służbowe w restauracji 6.2. Przyjęcia na stojąco 6.3. Przyjęcia zasiadane 6.4. Usadzanie gości Autoprezentacja w biznesie 7.1. Efekt pierwszego wrażenia 7.2. Komunikacja niewerbalna 7.3. Komunikacja werbalna 7.4. Wygląd zewnętrzny 7.5. Dress Code 7.6. Kolory w garderobie służbowej - „Orły są szare, a papugi kolorowe" 7.7. Umiejętności interpersonalne Różnice kulturowe w biznesie. Co kraj to biznesowy obyczaj 8.1. Kultury świata 117 8.1.1. Kultury propartnerskie i protransakcyjne 8.1.2. Komunikacja werbalna 8.1.2. Stosunek do czasu 8.1.3. Przywództwo i podejmowanie decyzji 8.1.4. Komunikacja niewerbalna - znaczenie gestów 8.1.5. Porady 127 8.2. Różnice kulturowe w wybranych krajach 8.2.1. Chiny 130 8.2.2. Świat arabski 8.2.3. Kultura Indii
Sygnatura czytelni BMW: IX F 93 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6235 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
U dołu okładki: Zasady, które pomagają budować relacje interpersonalne w biznesie. Na okładce: Poznaj, zastosuj, sprawdź.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 151-152.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności