158660
No cover
Book
In basket
MIEJSCE ŻYWNOŚCI TRADYCYJNEJ W KSZTAŁTOWANIU PRODUKTU TURYSTYCZNEGO Żywność o podwyższonej jakości Pojęcie żywności tradycyjnej Produkty regionalne i tradycyjne Pojęcie produktu regionalnego i tradycyjnego Krajowa Lista Produktów Tradycyjnych Polska kuchnia regionalna Kuchnie regionalne jako atrakcja danego regionu Polski rynek produktów regionalnych i tradycyjnych./ Produkty regionalne i tradycyjne jako element atrakcyjności turystycznej regionu Znaczenie produktów regionalnych i tradycyjnych dla atrakcyjności turystycznej kraju Oferta turystyczna polskich regionów a produkty regionalne i tradycyjne30 Rola produktów regionalnych i tradycyjnych w strategiach sprzedażowych produktów turystycznych Produkt tradycyjny jako nośnik wartości Racjonalne i emocjonalne przesłanki zakupu Produkt turystyczny i produkt markowy Produkt turystyczny i jego elementy Znaczenie marki w kształtowaniu produktu turystycznego Kreowanie marki obszaru w oparciu o ofertę kulinarną Turystyka kulinarna Formy wykorzystania kulinariów w turystyce Festiwale kulinarne Restauracje i gospodarstwa agroturystyczne ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ TURYSTYKI OPARTEJ NA POTENCJALE KULINARNYM REGIONU 1.1. Rozwój turystyki w regionach 1.1.1. Wprowadzenie do rozwoju regionalnego 1.1.2 Wpływ globalizacji i konkurencji na rozwój turystyki 1.1.3 Rozwój gospodarczy a turystyka regionalna 1.2 Zrównoważony rozwój turystyki 1.2.1 Idea zrównoważonego rozwoju 1.2.2 Zrównoważony rozwój a turystyka 1.2.3 Turystyka zrównoważona 1.2.4. Problemy związane ze zrównoważonym rozwojem turystyki 1.3 Potencjał kulinarny a zrównoważony rozwój turystyki w regionach 1.3.1 Wpływ globalizacji na kulinaria 1.3.2 Znaczenie kulinariów w rozwoju turystyki 1.4 Rola partnerstwa w rozwoju turystyki opartej na kulinariach w regionie 1.4.1 Budowanie partnerstw turystycznych 1.4.2 Znaczenie przywództwa i formy współpracy w turystyce 1.5 Planowanie zrównoważonego rozwoju turystyki 1.5.1 Planowanie jako instrument zarządzania turystyką 1.5.2 Strategiczne podejście do planowania rozwoju turystyki 1.5.3 Tworzenie strategii rozwoju turystyki w regionie w oparciu o kulinaria 1.6 Kulinaria w regionalnych dokumentach strategicznych dotyczących rozwoju turystyki III KULINARNA TURYSTYKA LUBARTOWA-NOYUM CZY TURYSTYKA Z TRADYCJAMI? 1 Związek pomiędzy turystyką kulinarną, a tradycyjną kulturą 1.2 Motywy wyjazdów kulinarnych 2 Wybrane aspekty współczesnej turystyki kulinarnej 3 Region lubartowski rys historyczno-kulturowo-kulinamy 4 Lubartowskie produkty regionalne wpisane na listę produktów tradycyjnych ich znaczenie i wpływ na rozwój turystyki kulinarnej regionu 4.1 Makowiec, paszteciki, lody najbardziej znane produkty z regionu lubartowskiego
Sygnatura czytelni BWF: XII P 60
Availability:
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 8656 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności