158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
MIEJSCE ŻYWNOŚCI TRADYCYJNEJ W KSZTAŁTOWANIU PRODUKTU TURYSTYCZNEGO Żywność o podwyższonej jakości Pojęcie żywności tradycyjnej Produkty regionalne i tradycyjne Pojęcie produktu regionalnego i tradycyjnego Krajowa Lista Produktów Tradycyjnych Polska kuchnia regionalna Kuchnie regionalne jako atrakcja danego regionu Polski rynek produktów regionalnych i tradycyjnych./ Produkty regionalne i tradycyjne jako element atrakcyjności turystycznej regionu Znaczenie produktów regionalnych i tradycyjnych dla atrakcyjności turystycznej kraju Oferta turystyczna polskich regionów a produkty regionalne i tradycyjne30 Rola produktów regionalnych i tradycyjnych w strategiach sprzedażowych produktów turystycznych Produkt tradycyjny jako nośnik wartości Racjonalne i emocjonalne przesłanki zakupu Produkt turystyczny i produkt markowy Produkt turystyczny i jego elementy Znaczenie marki w kształtowaniu produktu turystycznego Kreowanie marki obszaru w oparciu o ofertę kulinarną Turystyka kulinarna Formy wykorzystania kulinariów w turystyce Festiwale kulinarne Restauracje i gospodarstwa agroturystyczne ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ TURYSTYKI OPARTEJ NA POTENCJALE KULINARNYM REGIONU 1.1. Rozwój turystyki w regionach 1.1.1. Wprowadzenie do rozwoju regionalnego 1.1.2 Wpływ globalizacji i konkurencji na rozwój turystyki 1.1.3 Rozwój gospodarczy a turystyka regionalna 1.2 Zrównoważony rozwój turystyki 1.2.1 Idea zrównoważonego rozwoju 1.2.2 Zrównoważony rozwój a turystyka 1.2.3 Turystyka zrównoważona 1.2.4. Problemy związane ze zrównoważonym rozwojem turystyki 1.3 Potencjał kulinarny a zrównoważony rozwój turystyki w regionach 1.3.1 Wpływ globalizacji na kulinaria 1.3.2 Znaczenie kulinariów w rozwoju turystyki 1.4 Rola partnerstwa w rozwoju turystyki opartej na kulinariach w regionie 1.4.1 Budowanie partnerstw turystycznych 1.4.2 Znaczenie przywództwa i formy współpracy w turystyce 1.5 Planowanie zrównoważonego rozwoju turystyki 1.5.1 Planowanie jako instrument zarządzania turystyką 1.5.2 Strategiczne podejście do planowania rozwoju turystyki 1.5.3 Tworzenie strategii rozwoju turystyki w regionie w oparciu o kulinaria 1.6 Kulinaria w regionalnych dokumentach strategicznych dotyczących rozwoju turystyki III KULINARNA TURYSTYKA LUBARTOWA-NOYUM CZY TURYSTYKA Z TRADYCJAMI? 1 Związek pomiędzy turystyką kulinarną, a tradycyjną kulturą 1.2 Motywy wyjazdów kulinarnych 2 Wybrane aspekty współczesnej turystyki kulinarnej 3 Region lubartowski rys historyczno-kulturowo-kulinamy 4 Lubartowskie produkty regionalne wpisane na listę produktów tradycyjnych ich znaczenie i wpływ na rozwój turystyki kulinarnej regionu 4.1 Makowiec, paszteciki, lody najbardziej znane produkty z regionu lubartowskiego
Sygnatura czytelni BWF: XII P 60
Status dostępności:
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8656 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności