158660
Book
In basket
Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej / Marcin Lis. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 242 strony : ilustracje ; 24 cm.
1. Uczelnia jako aktor w procesach rozwoju gospodarki opartej na wiedzy 15 1.1. Orientacja na wiedzę jako wymóg współczesności 15 1.2. Transformacja uczelni w organizację przedsiębiorczą i podporządkowaną wiedzy 24 1.3. Uwarunkowania rozwoju współpracy międzyorganizacyjnej uczelni i przedsiębiorstw w gospodarce opartej na wiedzy 36 2. Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami – studium literatury przedmiotu 53 2.1. Wykorzystanie marketingu relacji w procesie kształtowania więzi międzyorganizacyjnych uczelni i przedsiębiorstw 53 2.2. Przedsiębiorstwa jako interesariusze szkół wyższych 61 2.3. Rozwój relacji uczelni i przedsiębiorstw 68 2.4. Znaczenie wartości i satysfakcji w relacji uczelni i przedsiębiorstwa 84 3. Transformacja cyfrowa jako płaszczyzna nawiązywania i wzmacniania relacji uczelni wyższych z przedsiębiorstwami 97 3.1. Transformacja cyfrowa jako nowe wyzwanie dla organizacji i jej otoczenia 97 3.2. Kierunki i uwarunkowania rozwoju technologii cyfrowych w przedsiębiorstwach 105 3.3. Wielowymiarowość procesu transformacji cyfrowej w uczelniach 117 4. Technologie cyfrowe w procesie kształtowania relacji szkoły wyższej z przedsiębiorstwami – wyniki badań 129 4.1. Metodyka procesu badawczego 129 4.2. Relacje między uczelniami a przedsiębiorstwami w świetle wyników badań ilościowych 142 4.3. Wpływ wiedzy o technologiach cyfrowych na nawiązanie oraz wzmocnienie więzi łączącej uczelnie z przedsiębiorstwami 156 4.4. Główne problemy w procesie kształtowania relacji uczelni z przedsiębiorstwami w świetle wyników badań jakościowych 173 4.4.1. Perspektywa badanych przedstawicieli uczelni 173 4.4.2. Perspektywa badanych przedstawicieli przedsiębiorstw współpracujących i niewspółpracujących z uczelniami 176 5. Nowe podejście do kształtowania relacji uczelni z przedsiębiorstwami – ujęcie modelowe 181 5.1. Założenia budowy modelu 181 5.2. Proces kształtowania długotrwałych relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej 186 5.3. Identyfikacja, analiza oraz wybór potencjalnych partnerów relacji uczelni 190 5.4. Oferowanie i współkreowanie wartości w procesie kształtowania długotrwałych relacji na linii uczelnia – przedsiębiorstwo 195
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 151009 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 213-238.
Funding information note
Finansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (Polska)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności