158660
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1208) 1134)
Media społecznościowe jako forma komunikacji marketingowej na przykładzie wybranych marek herbaty i herbatek (Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Monika Dziedziech) Konkurs jako forma promocji w portalu Facebook (Grzegorz Szymański, Barbara Mróz-Gorgoń) Istota landing page w marketingu internetowym (Leszek Gracz, Agnieszka Tomaszewicz) Identyfikacja kraju pochodzenia produktu na rynku polskim – znaczenie nowych technologii (Katarzyna Wysocka, Małgorzata Bartosik-Purgat) Międzypokoleniowe zróżnicowanie barier realizacji zakupów przez internet (Piotr Cyrek) Komunikacja marketingowa 360 stopni na rzecz marki na przykładzie Wedla – wyniki badań (Beata Tarczydło) Rola centrów informacji turystycznej w dobie globalizacji i internacjonalizacji (Karina Tessar)
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 67 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6359 (1 egz.)
Notes:
General note
Na stronie tytułowej także tom 1208. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 115-126.
Language note
Streszczenie w języku angielskim.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności