158660
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1208) 1134)
Media społecznościowe jako forma komunikacji marketingowej na przykładzie wybranych marek herbaty i herbatek (Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Monika Dziedziech) Konkurs jako forma promocji w portalu Facebook (Grzegorz Szymański, Barbara Mróz-Gorgoń) Istota landing page w marketingu internetowym (Leszek Gracz, Agnieszka Tomaszewicz) Identyfikacja kraju pochodzenia produktu na rynku polskim – znaczenie nowych technologii (Katarzyna Wysocka, Małgorzata Bartosik-Purgat) Międzypokoleniowe zróżnicowanie barier realizacji zakupów przez internet (Piotr Cyrek) Komunikacja marketingowa 360 stopni na rzecz marki na przykładzie Wedla – wyniki badań (Beata Tarczydło) Rola centrów informacji turystycznej w dobie globalizacji i internacjonalizacji (Karina Tessar)
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 67 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6359 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na stronie tytułowej także tom 1208. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 115-126.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności