156536
Brak okładki
Książka
W koszyku
Znaczenie i uwarunkowania zarządzania innowacjami w firmach sektora MŚP 19 1.1. Rola i cechy działalności firm z sektora MŚP - Stefan Lachiewicz 19 1.2. Innowacje i innowacyjność przedsiębiorstw w naukach o zarządzaniu - Zdeněk Mikoláš 29 1.3. Specyfika zarządzania innowacjami w firmach sektora MŚP - Stefan Lachiewicz 39 1.4. Innowacyjność a potencjał konkurencyjny i konkurencyjność firm sektora MŚP - Zdeněk Mikoláš 49 Okazje w zarządzaniu firmami sektora MŚP 59 2.1. Pojęcie, cechy charakterystyczne i zakres okazji w naukach o zarządzaniu - Marek Matejun 59 2.2. Konceptualizacja i rodzaje okazji w naukach o zarządzaniu - Marek Matejun 67 2.3. Znaczenie okazji w zarządzaniu firmami sektora MŚP - Marek Matejun 78 2.4. Proces i ogólne determinanty eksploracji i eksploatacji okazji w firmach sektora MŚP - Marek Matejun 91 Modelowe ujęcie podejścia opartego na okazjach do zarządzania innowacjami w firmach sektora MŚP 105 3.1. Komponenty podejścia opartego na okazjach do zarządzania innowacjami w mikro, małych i średnich firmach - Marek Matejun 105 3.2. Metazasady podejścia opartego na okazjach do zarządzania innowacjami w firmach sektora MŚP - Marek Matejun 114 3.2.1. Metazasady w ramach komponentu potencjału 114 3.2.2. Metazasady w ramach komponentu działania 122 3.3. Orientacja przedsiębiorcza firmy jako środowisko sprzyjające eksploracji i eksploatacji okazji w firmach sektora MŚP - Marek Matejun 131 3.4. Determinanty i efekty koncentracji na okazjach w ramach prowadzonej aktywności innowacyjnej - Marek Matejun 140 Model badawczy i jego operacjonalizacja z uwzględnieniem wyników badań eksperckich 153 4.1. Prezentacja i operacjonalizacja modelu badawczego - Marek Matejun 153 4.2. Metodyka i przebieg badań eksperckich - Marek Matejun 163 4.3. Wyniki 1. rundy badania delfickiego - Marek Matejun 170 4.4. Wyniki 2. rundy badania delfickiego i ostateczna operacjonalizacja podejścia opartego na okazjach do zarządzania innowacjami w firmach sektora MŚP - Marek Matejun 182 Weryfikacja modelu badawczego na podstawie wyników badania ankietowego 193 5.1. Metodyka i zakres badania ankietowego - Marek Matejun 193 5.2. Charakterystyka badanych przedsiębiorstw i respondentów - Marek Matejun 204 5.3. Podejście oparte na okazjach do zarządzania innowacjami w praktyce funkcjonowania badanych firm sektora MŚP - Marek Matejun 215 5.4. Determinanty oraz efekty podejścia opartego na okazjach do zarządzania innowacjami w badanych firmach - Marek Matejun 229 Podejście oparte na okazjach do zarządzania innowacjami w praktyce liderów innowacyjności z Polski i z Czech 245 6.1. Metodyka badań prowadzonych w formie studium przypadku - Marek Matejun, Zdeněk Mikoláš 245 6.2. Charakterystyka badanych przedsiębiorstw - Marek Matejun, Zdeněk Mikoláš 252 6.3. Studia przypadku liderów innowacyjności z Polski - Marek Matejun 263 6.4. Studia przypadku liderów innowacyjności z Czech - Zdeněk Mikoláš 282
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 447
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151789 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 307-330.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Katedra Zarządzania (Politechnika Łódzka)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności