158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. Odkrywanie przewagi konkurencyjnej płynącej z doświadczeń 1. Ja Doświadczające i Ja Zapamiętujące 2. Charakter oczekiwań 3. Wzór na doświadczenie 4. Mit racjonalności 5. Podstawy 6. Czynniki motywujące 7. Umami w biznesie CZĘŚĆ II. Definiowanie Strategii Umami 1. Zachowawczość jest ryzykowna 2. Baza Umami 3. Wizja Umami 4. Wyróżniki Umami 5. Wskaźniki Umami Strategia Umami - narzędzia praktyczne 1. Kwestionariusz Bazy Umami 2. Kwestionariusz Postępów Umami 3. Mapa aspiracji 4. Pięć razy Dlaczego - reaktywacja 5. Definiowanie wyróżników 6. Benchmarking wyróżników 7. Rozstrzyganie dylematów 8. Definiowanie Wskaźników Umami 9. Szeregowanie pomysłów z wykorzystaniem Tabeli Umami CZĘŚĆ III. Nastawienie Umami 1. Pozytywna adaptacja 2. Gra bez końca 3. Jak się rozwijać w skomplikowanych czasach 4. Magia tonowania obietnic 5. Opór jest nieunikniony
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152265 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Umami strategy : stand out by mixing business with experience design, 2021
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: The umami strategy : stand out by mixing business with experience design.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności