158660
No cover
Book
In basket
CZĘŚĆ I. Odkrywanie przewagi konkurencyjnej płynącej z doświadczeń 1. Ja Doświadczające i Ja Zapamiętujące 2. Charakter oczekiwań 3. Wzór na doświadczenie 4. Mit racjonalności 5. Podstawy 6. Czynniki motywujące 7. Umami w biznesie CZĘŚĆ II. Definiowanie Strategii Umami 1. Zachowawczość jest ryzykowna 2. Baza Umami 3. Wizja Umami 4. Wyróżniki Umami 5. Wskaźniki Umami Strategia Umami - narzędzia praktyczne 1. Kwestionariusz Bazy Umami 2. Kwestionariusz Postępów Umami 3. Mapa aspiracji 4. Pięć razy Dlaczego - reaktywacja 5. Definiowanie wyróżników 6. Benchmarking wyróżników 7. Rozstrzyganie dylematów 8. Definiowanie Wskaźników Umami 9. Szeregowanie pomysłów z wykorzystaniem Tabeli Umami CZĘŚĆ III. Nastawienie Umami 1. Pozytywna adaptacja 2. Gra bez końca 3. Jak się rozwijać w skomplikowanych czasach 4. Magia tonowania obietnic 5. Opór jest nieunikniony
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 152265 N (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Umami strategy : stand out by mixing business with experience design, 2021
General note
Tytuł oryginału: The umami strategy : stand out by mixing business with experience design.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności