158722
No cover
Book
In basket
Problem kształtowania wartości współczesnych przedsiębiorstw Wprowadzenie do problematyki kształtowania i pomiaru wartości organizacji Wartość przedsiębiorstwa jako główny cel gospodarowania Wymiary kształtowania wartości przedsiębiorstwa Odbiorcy wartości przedsiębiorstwa Kryterium: klient Kryterium: pracownik (i procesy wewnętrzne przedsiębiorstwa) Kryterium: akcjonariusz Kryterium: społeczność Aspekt wartości w pomiarze funkcjonowania przedsiębiorstw Kapitał wiedzy w kształtowaniu wartości przedsiębiorstwa Wiedza w przedsiębiorstwie - wprowadzenie do problematyki Wiedza jako zasób współczesnej organizacji Istota wiedzy w jednostce gospodarującej - analiza użyteczności wiedzy Czynnik wiedzy jako determinanta wzrostu wartości przedsiębiorstwa Problem pomiaru kapitału wiedzy w przedsiębiorstwie
Sygnatura czytelni BMW: IX B 129 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6477 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 123-129.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności