158664
Książka
W koszyku
Nowe zasady marketingu i PR Jak bezpośrednio dostrzeć do kupujących Media społecznościowe i twoja docelowa publiczność Blogi - jak skłonić miliony do opowiedzenia twojej historii Audio i wideo skłaniaja do działania Bogata witryna internetowa Marketing i public relations w czasie rzeczywistym Rola sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w marketingu i PR Twoj własny plan marketingowy i PR-owy Rozwijanie biznesu - marketing i PR jako narzędzia zwiększające sprzedaż Strategie tworzenia rewelacyjnych treści Jak pisać dla swoich nabywców Rola serwisów społecznościowych Blogowanie - bezpośrednia droga do nabywcy Obraz jest wart tysiaca słów Wideo i podcasty bez tajemnic Jak dotrzeć bezpośredio do nabywców dzięki komunikatom informacyjnym Twoje centrum prasowe - przestrzeń nie tylko dla mediów Nowe zasady docierania do mediów Newsjacking - porwij media swoją historią Marketing w wyszukiwarkach internetowych
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 72 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152379 N, 152380 N (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6468 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: New rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly, 2020
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly.
Uwaga dotycząca innej dostępnej postaci fizycznej
Książka dostępna także jako e-book.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności