158710
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2022. - 482 strony : ilustracje, fotografie ; 25 cm.
Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe Jolanta Tkaczyk Rozdział 2. Konsument w internecie Michał Kot Rozdział 3. Badania marketingowe online Anna Miotk Rozdział 4. Mierzalność działań online Paweł Gruszecki Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman Rozdział 6. Usługi interaktywne Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec Rozdział 8. Projektowanie interfejsów Wojciech Szymański Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Roman Bębenista Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa Dagmara Plata-Alf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń Rozdział 11. Reklama internetowa Paweł Sala Rozdział 12. E-mail marketing Dagmara Plata-Alf Rozdział 13. Marketing Automation Szymon Lisowski Rozdział 14. Social media marketing Tomasz Woźniak Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański Rozdział 16. Content marketing Magdalena Daniłoś Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube Aleksander Winciorek Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing Konrad Zach Rozdział 19. Personal branding Grzegorz Mazurek Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152881 N, 152882 N (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia przy pracach.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów, specjalistów, ekspertów, menedżerów.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności