158722
Book
In basket
Markethic : jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną? / Mariusz Ryciak. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 151, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Marketing decoded 01 Czym jest naprawdę marketing? 27 02 Czym marketing się karmi? 31 03 Z jakich sztuczek korzysta marketing? 35 04 Święta prawda, też prawda i g**** prawda 40 05 Grzeszki mniejsze i większe, czyli co mają za uszami niektóre branże 42 06 Branża spożywcza 43 07 Handel 51 08 Moda 57 09 Farmacja 61 10 Branża beauty 65 11 MLM, czyli marketing kaskadowy 71 12 Marketing polityczny 75 13 „Narzędzia marketingowe” 78 Dlaczego zmiany są potrzebne? 14 Ewolucja marketingu 86 15 Podstawy zmian 89 16 Nowa generacja = nowa nadzieja 94 17 Globalne problemy 97 18 Marketer też człowiek 102 Markethic 19 Jaki powinien być marketing? 111 20 Brand Purpose 119 21 Jak zdobyć lojalność i zjednać sobie konsumentów 122 22 Wierzchołek góry lodowej 126 23 Case studies 132 24 NOTVERTISING, czyli reklama bez reklamy 146 25 Dlaczego to jedyna droga? 151
Sygnatura czytelni BMW: VI A 3 @
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 152886 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 152887 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronie [153].
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności