158722
Książka
W koszyku
Markethic : jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną? / Mariusz Ryciak. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 151, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Marketing decoded 01 Czym jest naprawdę marketing? 27 02 Czym marketing się karmi? 31 03 Z jakich sztuczek korzysta marketing? 35 04 Święta prawda, też prawda i g**** prawda 40 05 Grzeszki mniejsze i większe, czyli co mają za uszami niektóre branże 42 06 Branża spożywcza 43 07 Handel 51 08 Moda 57 09 Farmacja 61 10 Branża beauty 65 11 MLM, czyli marketing kaskadowy 71 12 Marketing polityczny 75 13 „Narzędzia marketingowe” 78 Dlaczego zmiany są potrzebne? 14 Ewolucja marketingu 86 15 Podstawy zmian 89 16 Nowa generacja = nowa nadzieja 94 17 Globalne problemy 97 18 Marketer też człowiek 102 Markethic 19 Jaki powinien być marketing? 111 20 Brand Purpose 119 21 Jak zdobyć lojalność i zjednać sobie konsumentów 122 22 Wierzchołek góry lodowej 126 23 Case studies 132 24 NOTVERTISING, czyli reklama bez reklamy 146 25 Dlaczego to jedyna droga? 151
Sygnatura czytelni BMW: VI A 3 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152886 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152887 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronie [153].
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności