158660
No cover
Book
In basket
Gospodarka cyfrowa i postcyfrowa a przedsiębiorstwo / redakcja naukowa Maria Johann. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 175 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Strategie przedsiębiorstw i procesy ich tworzenia w gospodarce cyfrowej i postcyfrowej Marek Błaszczyk Konsument cyfrowy a postcyfrowy - próba identyfikacji Anna M. Zarzycka Transformacja instytucji własności w świecie technologii cyfrowych Joanna Krześ-Dobieszewska Wpływ przeobrażeń na rynku pracy na zwinność przedsiębiorstwa Zofia Gródek-Szostak, Małgorzata Skrzek-Lubasińska Przejęcia technologiczne w erze gospodarki cyfrowej Joanna Korpus Rozwój i finansowanie przedsiębiorstw w warunkach cyfryzacji.z wykorzystaniem crowdfundingu Kamil Gemra Rozwiązania technologiczne jako wsparcie procesu rekrutacyjnego przedsiębiorstw Marcin Gul Diagnozowanie potrzeb szkoleniowych w zakresie e-biznesowych kompetencji indywidualnych Katarzyna Czainska Trendy technologiczne w komunikacji wewnętrznej Barbara Wyrzykowska Kontrowersje w komunikacji marketingowej w erze postprawdy i niewiedzy Jagoda Ochocka Programy lojalnościowe jako narzędzie budowania relacji z klientami w erze cyfrowej Maria Johann Przyszłość cyfryzacji w przedsiębiorstwach Ewa Jagodzińska-Komar
Sygnatura czytelni BMW: XIII C 56 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 152985 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 152986 (1 egz.)
Notes:
General note
Materiały z konferencji naukowej online, 22 września 2020 r., Warszawa.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliography, etc. note
Bibliografie, netografie przy referatach.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności