158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Opakowanie zgodne z kryteriami środowiskowymi w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw / Joanna Karwowska. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 139, [6] stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Opakowanie a marketing i komunikacja marketingowa Istota, funkcje i typy opakowania Ewolucja opakowania i jego roli wobec rozwoju modelu handlu i promocji Opakowanie a budowanie marki Istota współczesnej komunikacji marketingowej Rola opakowania w komunikacji marketingowej Ochrona środowiska a kształtowanie opakowania w aspekcie marketingowym Komunikowanie zgodności opakowania z kryteriami środowiskowymi Ochrona środowiska jako trend w marketingu Ekomarketing Etyczne aspekty wykorzystania cech opakowania związanych z ochroną środowiska w komunikacji marketingowej Oksydegradowalność. Modele opakowań zgodnych z kryteriami środowiskowymi w świetle komunikacji marketingowej. Elementy wizualne opakowania komunikujące zgodność z kryteriami środowiskowymi Modele kształtowania opakowania produktu zgodnego z kryteriami środowiskowymi Recykling Kompostowalność Biotworzywa Upcycling Poziom świadomości konsumentów w odniesieniu do różnych typów opakowań zgodnych z kryteriami środowiskowymi i postawy wobec tych opakowań
Sygnatura czytelni BMW: VI I 29
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152988 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152989 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [131]-139.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności