158660
No cover
Book
In basket
Pedagogiczny wymiar wychowania fizycznego i sportu na przestrzeni dziejów Od Platona do pozytywistycznej wizji aktywności fizycznej człowieka Kalokagatia – wychowawczy model igrzysk starożytnej Grecji Wychowanie fizyczne i sport w polskiej myśli pedagogicznej Historyczno-pedagogiczne aspekty dziejów łódzkiego sportu Społeczno-kulturowe paradygmaty współczesnego sportu Kultura fizyczna w dyskursie społecznym Wychowawczy wymiar sportu w świetle jego społeczno-kulturowych realiów Pedagogika sportu w poszukiwaniu tożsamości naukowej Trener jako nauczyciel i wychowawca w aktywności sportowej Sport kobiet – motywy, bariery, perspektywy Etyczne, resocjalizacyjne, inkluzyjne i zdrowotne wartości aktywności sportowej Znaczenie zasady fair play w sporcie, edukacji i życiu społecznym Wychowanie przez sport w kontekście resocjalizacji i przeciwdziałania agresji Sport jako źródło tworzenia nowych wartości w aktywności osób z niepełnosprawnościami Zdrowotne walory aktywności sportowej. Wpływ wysiłku fizycznego na ludzki organizm Idea olimpizmu jako humanistyczna wartość współczesnej rzeczywistości Pedagogiczna wizja neoolimpizmu barona Pierre’a de Coubertina Humanizm olimpijski – idea a rzeczywistość Olimpijskie inspiracje w literaturze i sztuce Sport i olimpizm w wychowaniu do odbioru widowiska sportowego Sport i olimpizm w programach edukacyjno-wychowawczych Edukacja olimpijska i pedagogiczne konotacje Społeczno-wychowawcze wartości sportu olimpijskiego na przykładzie wybranych programów edukacyjno-wychowawczych Programy edukacji sportowej realizowane w polskim systemie oświaty Programy edukacji sportowo-olimpijskiej w wybranych krajach
Sygnatura czytelni BWF: XI B 141
Availability:
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 9004 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 215-240.
Target audience note
Dla studentów kierunków pedagogicznych i wychowania fizycznego.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności