158660
Book
In basket
(Engram )
Relaks na uczelni Uczelnia wyższa jako miejsce kształtowania i wzmacniania zdrowia psychicznego Ochrona zdrowia psychicznego na uczelni Podsumowanie – przykłady działań promujących zdrowie psychiczne na uczelni wyższej Rola zarządzania stresem w procesie edukacji Skąd wiadomo, że poziom stresu mieści się w bezpiecznych granicach? Jak skutecznie zarządzać stresem? Dlaczego wczesna dorosłość jest dobrym czasem na naukę zarządzania własnym stresem? Jak kształtować nawyki niwelujące poziom codziennego stresu? Jak niwelować codzienny poziom stresu? Stres i relaks w perspektywie neurobiologicznej Stres jako zakłócenie homeostazy Rodzaje reakcji stresowej Neurohormonalna struktura reakcji stresowej Wpływ reakcji stresowej na strukturę i aktywność układu nerwowego Odmienności fizjologiczne reakcji stresowej u osób młodych Specyfika wygaszania reakcji stresowej Neurobiologia reakcji relaksacyjnej Wybrane techniki relaksacyjne Praca z napięciem odczuwanym w ciele Techniki radzenia sobie z silnym napięciem Techniki relaksacyjne Podsumowanie – rekomendacje stosowania Praca z myślami Racjonalna Terapia Zachowania Ważne są słowa Rekomendacje zastosowania pracy z myślami Relaksacja z użyciem wizualizacji Technika relaksacji z wizualizacją Rekomendacje zastosowania relaksacji z użyciem wizualizacji Neurorelaks – relaks dla układu nerwowego Odpoczynek a relaks Wybrane techniki neurorelaksacyjne: Wyciszanie ciał migdałowatych Wybrane techniki neurorelaksacyjne: Neurobiologicznie Uświadomione Samozaangażowanie (NUS) Interwencje neurorelaksacyjne Relaks dla mózgu Rekomendacje zastosowania neurorelaksu Scenariusze warsztatów relaksacyjnych „Nie taki stres straszny! Zrelaksujmy się” Scenariusz stacjonarnego spotkania warsztatowego Wstęp Część merytoryczna – miniwykład z krótkimi formami ćwiczeniowymi Część praktyczna Zakończenie „Relaks dla mózgu” Scenariusz spotkania warsztatowego online Wstęp Właściwa część warsztatów Zakończenie
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 154177 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 167-181.
Funding information note
Publikacja została dofinansowana przez Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności