158660
Book
In basket
(Head First)
(Rusz Głową!)
Przełamując zalew początkowych trudności. Szybki skok na głęboką wodę Wycieczka do Obiektowa. Klasy i obiekty Poznaj swoje zmienne. Typy podstawowe i odwołania Jak działają obiekty. Metody wykorzystują zmienne instancyjne Supermocne metody. Pisanie programu Korzystanie z biblioteki Javy. Poznaj Java API Wygodniejsze życie w Obiektowie. Dziedziczenie i polimorfizm Poważny polimorfizm. Interfejsy i klasy abstrakcyjne Życie i śmierć obiektu. Konstruktory i odśmiecacz Liczby mają znaczenie. Liczby oraz składowe statyczne Struktury danych. Kolekcje i typy ogólne Co, a nie jak. Wyrażenia lambda i strumienie Ryzykowne zachowanie. Obsługa wyjątków Historia bardzo graficzna. Tworzenie graficznego interfejsu użytkownika Popracuj nad Swingiem. Stosowanie biblioteki Swing Zapisywanie obiektów (i tekstu). Serializacja i operacje wejścia-wyjścia na plikach Nawiąż połączenie. Zagadnienia sieciowe i wątki Rozwiązywanie problemów współbieżności. Warunki współzawodnictwa i dane niemodyfikowalne Ostatnie doprawianie kodu
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 169
Media files:
Availability:
Biblioteka WEAiI
Copies are only available in the library: sygn. 154676 N (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Head first Java : a brain-friendly guide 3rd Edition, 2022
General note
Wydanie 3. odnosi się do oryginału. Na stronie tytułowej i okładce także nazwa wydawcy oryginału: No O'Reilly.
Bibliography, etc. note
Indeks.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności