158710
Brak okładki
Książka
W koszyku
Idea coachingu 13 1.1. Jak rozumiany jest coaching 15 1.2. Geneza i rozwój coachingu 20 1.3. Coaching w organizacji - obszary wdrożeń 24 Integrowanie coachingu z instrumentami zarządzania kapitałem ludzkim 35 2.1. Coaching czynnikiem determinującym poziom rozwoju kapitału ludzkiego 36 2.2. Rola integracji procesów coachingowych z działaniami szkoleniowymi, mentoringowymi i doradczymi 40 2.3. Executive coaching, czyli coaching wyższej kadry menedżerskiej 44 2.4. Budowanie programów coachingowych „szytych na miarę 47 2.4.1. Coaching a rozwój kompetencji pracowniczych 47 2.4.2. Coaching a planowanie ścieżek kariery i zarządzanie talentami 50 2.4.3. Coaching a motywowanie zespołów wielokulturowych 53 2.4.4. Coaching a wsparcie dla innowacyjności 57 2.4.5. Coaching a kultura organizacyjna firmy 59 Coachingowy styl zarządzania jako przywództwo wyższego stopnia 63 3.1. Przygotowanie merytoryczne do pełnienia nowej roli 69 3.2. Cechy dobrego menedżera-coacha 71 3.3. Budowanie relacji pomiędzy menedżerem-coachem a klientem-podwładnym 74 3.3.1. Budowanie kontaktu z coachee 76 3.3.2. Praca nad zachowaniami niedyrektywnymi 77 3.3.3. Umiejętność aktywnego słuchania 77 3.3.4. Skuteczne zadawanie pytań 79 3.3.5. Umiejętność udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej 81 3.3.6. Kontraktowanie sesji coachingowej 82 3.3.7. Praca w oparciu o struktury i narzędzia coachingowe 82 3.4. Aspekt etyczny w pracy menedżera-coacha 89 Ewolucja modeli zarządzania kapitałem ludzkim - od modelu klasycznego do modelu Management 3.0 93 4.1. Model Michigan a model harwardzki 93 4.2. Model kierowania według Rensisa Likerta i Roberta F. Balesa 97 4.3. Model siatki kierowniczej według Roberta Blake'a i Jane Mouton 98 4.4. Zarządzanie według Williama J. Reddina 100 4.5. Model przywództwa transakcyjnego i transformacyjnego 102 4.6. Model przywództwa autentycznego 104 4.7. Model przywództwa sytuacyjnego II 108 4.8. Management 3.0 114 Coachingowy model jako przywództwo wyższego stopnia 119 5.1. Podstawy teoretyczne konstrukcji coachingowego modelu zarządzania kapitałem ludzkim 119 5.2. Coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim 130 5.3. Metoda badawcza 151 5.4. Analiza powiązań pomiędzy poszczególnymi elementami konstrukcji coachingowego modelu zarządzania kapitałem ludzkim 187 5.5. Wnioski z badań oraz rekomendacje dla praktyki 192
Sygnatura czytelni BMW: IX C 192 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155028 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155029 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 205-218.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Ministerstwo Edukacji i Nauki (Polska)
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności