158660
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Edukacja w zakresie przedsiębiorczości w strukturach akademickich. 1.1. Kontekst historyczno-polityczny rozwoju edukacji w zakresie przedsiębiorczości. 1.2. Ewolucja celów i obszaru badań edukacji w zakresie przedsiębiorczości. 1.3. Droga edukacji w zakresie przedsiębiorczości do legitymizacji naukowej. 1.4. Instytucjonalizacja edukacji w zakresie przedsiębiorczości. 1.5. Perspektywa krytyczna: słabości i wyzwania dalszego rozwoju edukacji w zakresie przedsiębiorczości. Rozdział 2. Teoretyczne ramy kształcenia w zakresie przedsiębiorczości. 2.1. Teorie oraz modele uczenia się i ich wpływ na kształcenie w zakresie przedsiębiorczości. 2.2. Teoretyczne podstawy kształcenia w zakresie przedsiębiorczości. 2.3. Koncepcja uczenia się przez doświadczenie i jej rola w edukacji w obszarze przedsiębiorczości. 2.4. Kształcenie w zakresie przedsiębiorczości a przedsiębiorcze uczenie się. Rozdział 3. Specyfika dydaktyki przedsiębiorczości. 3.1. Rola nauczyciela i ucznia w dydaktyce przedsiębiorczości. 3.2. Treści kształcenia w ramach zajęć z przedsiębiorczości. 3.3. Wybrane podejścia do kształcenia w zakresie przedsiębiorczości. 3.4. Odigogika – nowa koncepcja w edukacji w obszarze przedsiębiorczości. 3.5. Efekty kształcenia z zakresu przedsiębiorczości i ocena jego skuteczności. 3.6. Akademia Przedsiębiorczości – ilustracja praktyczna kształcenia w zakresie przedsiębiorczości. Rozdział 4. Etyczny wymiar edukacji w zakresie przedsiębiorczości. 4.1. Rola etyki w przedsiębiorczości i kształceniu w jej obszarze. 4.2. Tworzenie wartości jako naczelna koncepcja edukacji w zakresie przedsiębiorczości. 4.3. Odpowiedzialność przedsiębiorcza. 4.4. Roztropność w edukacji w zakresie przedsiębiorczości. Zakończenie. W kierunku syntezy teorii, praktyki kształcenia i etyki w edukacji w zakresie przedsiębiorczości. Suplement. Droga do napisania monografii, czyli zbiór refleksji dotyczących tego, jakiej przedsiębiorczości potrzebujemy. Załącznik. Treści kształcenia w ramach modułów teoretycznych Akademii Przedsiębiorczości Uniwersytetu Łódzkiego z komentarzem.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154993 N, 154994 N (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 233-249.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności