158660
Book
In basket
WPROWADZENIE DO DYSTRYBUCJI Dystrybucja w marketingowo-logistycznej koncepcji działalności przedsiębiorstwa KRYTERIA WYBORU STRATEGII DYSTRYBUCJI Strategia dystrybucji jako element strategii logistycznej PROBLEMY DECYZYJNE W OBSZARZE WYBORU KANAŁÓW DYSTRYBUCJI Definiowanie kanałów dystrybucji Rodzaje kanałów dystrybucji Czynniki wewnętrzne i zewnętrzne wpływające na wybór kanałów dystrybucji Funkcje i kategorie pośredników w kanałach dystrybucji Kryteria wyboru partnerów do współpracy w kanałach dystrybucji - perspektywa producentów i przedsiębiorstw handlowych Budowanie partnerstwa w kanałach dystrybucji Rozwiązywanie konfliktów w kanałach dystrybucji PROJEKT WIELOKANAŁOWEGO SYSTEMU DYSTRYBUCJI NA PRZYKŁADZIE HIPOTETYCZNEGO PRZEDSIĘBIORSTWA Z BRANŻY MOTORYZACYJNEJ Zakres działalności przedsiębiorstwa Strategie dystrybucji dla zestawu wycieraczek przednich szyb samochodowych Propozycja kanałów dystrybucji dla wybranego produktu
Sygnatura czytelni BMW: VI I 168
Media files:
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 155233 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 131-137.
Target audience note
Dla naukowców z obszaru nauk o zarządzaniu i jakości, studentów realizujących przedmioty w obszarze logistyki oraz praktyków.
Language note
Streszczenie w języku angielskim.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności