158660
Książka
W koszyku
WPROWADZENIE DO DYSTRYBUCJI Dystrybucja w marketingowo-logistycznej koncepcji działalności przedsiębiorstwa KRYTERIA WYBORU STRATEGII DYSTRYBUCJI Strategia dystrybucji jako element strategii logistycznej PROBLEMY DECYZYJNE W OBSZARZE WYBORU KANAŁÓW DYSTRYBUCJI Definiowanie kanałów dystrybucji Rodzaje kanałów dystrybucji Czynniki wewnętrzne i zewnętrzne wpływające na wybór kanałów dystrybucji Funkcje i kategorie pośredników w kanałach dystrybucji Kryteria wyboru partnerów do współpracy w kanałach dystrybucji - perspektywa producentów i przedsiębiorstw handlowych Budowanie partnerstwa w kanałach dystrybucji Rozwiązywanie konfliktów w kanałach dystrybucji PROJEKT WIELOKANAŁOWEGO SYSTEMU DYSTRYBUCJI NA PRZYKŁADZIE HIPOTETYCZNEGO PRZEDSIĘBIORSTWA Z BRANŻY MOTORYZACYJNEJ Zakres działalności przedsiębiorstwa Strategie dystrybucji dla zestawu wycieraczek przednich szyb samochodowych Propozycja kanałów dystrybucji dla wybranego produktu
Sygnatura czytelni BMW: VI I 168
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155233 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 131-137.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla naukowców z obszaru nauk o zarządzaniu i jakości, studentów realizujących przedmioty w obszarze logistyki oraz praktyków.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności