158660
No cover
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1387) 1313)
Rozdział 1. Terytorialny produkt turystyczny w teorii marketingu 1.1.Problemy terminologiczne i definicyjne 1.2.Istota transakcji na bazie terytorialnego produktu turystycznego 1.3.Struktura terytorialnego produktu turystycznego 1.4.Promocja terytorialnego produktu turystycznego Rozdział 2. Produkty turystyczne miast i regionów w świetle opinii Polaków 2.1.Znaczenie turystyki dla rozwoju miast i regionów 2.2.Zasoby turystyczne wyróżniające miasta i regiony 2.3.Oferta turystyczna miast i regionów 2.4.Promocja turystyczna miast i regionów 2.5.Pożądane kierunki rozwoju turystyki Rozdział 3. Marketingowa koncepcja terytorialnego produktu transportowego - ujęcie teoretyczne 3.1.Pojęcie terytorialnego produktu transportowego 3.2.Przeobrażenia na rynku przewozów pasażerskich na początku XXI wieku 3.3.Marketing usług transportowych w przewozach osób 3.4.Struktura terytorialnego produktu transportowego 3.5.Determinanty wyboru terytorialnego produktu transportowego Rozdział 4. Terytorialny produkt transportowy w świetle badań empirycznych 4.1.Znaczenie i percepcja terytorialnego produktu transportowego 4.2.Marketing terytorialnego produktu transportowego 4.3.Propozycja marketingowej koncepcji transportowego produktu terytorialnego Rozdział 5. Terytorialny produkt kulturalny w ujęciu teoretycznym 5.1.Istota terytorialnego produktu kulturalnego 5.2.Mechanizm adaptacji i konsumenci terytorialnego produktu kulturalnego 5.3.Translokalny klaster kultury 5.4.Marketingowa strategia rozwoju terytorialnego produktu kulturalnego Rozdział 6. Terytorialny produkt kulturalny w świetle badań ankietowych Polaków 6.1.Komponenty życia kulturalnego w gminie 6.2.Kanały informacji o wydarzeniach kulturalnych w gminie 6.3.Oferta kulturalna gminy i jej odbiór przez mieszkańców 6.4.Mocne i słabe strony oferty kulturalnej gminy 6.5.Obszary traktowane przez władze gminy w sposób priorytetowy
Sygnatura czytelni BMW: VI A 131 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 155596 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 155716 N (1 egz.)
Notes:
General note
Na stronie tytułowej także tom 1370, oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 171-182.
Funding information note
Współfinansowanie: Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Language note
Streszczenie w języku angielskim.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności