158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Ewolucja edukacji inżynierskiej w Polsce w kontekście wymagań przemysłu 4.0 i 5.0 na przestrzeni lat 2000-2023 1.1.Wyzwania w zakresie edukacji inżynierskiej na początku XXI wieku (2000-2005) 1.2.Analiza rozwoju uczelni technicznych w kontekście przemian edukacyjnych i gospodarczych (2006-2010) 1.3.Edukacyjne innowacje w zakresie symulacji, e-learningu i druku 3D oraz inne aspekty uczenia się na studiach technicznych (2011-2015) 1.4.Zastosowanie nowoczesnych metod kształcenia i technologii wspomagających w rozwoju kompetencji inżynierskich (2016-2020) 1.5.Transformacje motoryzacji, odpowiedzialna nauka, edukacja dorosłych i uczenie się przez życie (2021-2023) 1.6.Uzasadnienie podjęcia prac w kierunku projektowania programów nauczania inżynierii mechanicznej dla przemysłu 4.0 i 5.0 2.Formalne aspekty projektowania programów edukacyjnych w zakresie inżynierii mechanicznej o profilu praktycznym 2.1.Wymogi formalne niezbędne do utworzenia kierunku studiów w Polsce 2.2.Porównanie profilu praktycznego z profilem ogólnoakademickim 2.4. Kierunek mechanika i budowa maszyn o profilu praktycznym na polskich uczelniach 2.5.Kierunki mechanika i budowa maszyn o profilu ogólnoakademickim na polskich uczelniach 2.6.Uczelnie uczące młodzież na kierunku mechanika i budowa maszyn w świecie 132 2.7.Próba zdefiniowania dobrej oferty edukacyjnej 2.8.Rola nauki w kontekście kształcenia na kierunku mechanika i budowa maszyn 2.9.Wpływ działalności naukowej na funkcjonowanie społeczeństwa i gospodarki 3.Opis przemysłu 4.0 i 5.0 oraz jego wpływ na kształcenie studentów 3.1.Przemysł 4.0 i jego oddziaływanie na zakres kształcenia studentów 3.2.Przemysł 5.0 i jego oddziaływanie na zakres kształcenia studentów 3.3.Porównanie przemysłu 4.0 i 5.0 3.4.Wpływ rozwoju technologii dla obecnych i planowanych programów studiów 3.5.Oczekiwania pracodawców wynikające z postępu technicznego 3.6.Aspekty filozoficzne w kontekście zachodzących zmian technologicznych 4.Projektowanie kierunku studiów mechanika i budowa maszyn (czyli programu kształcenia) w kontekście przemysłu 4.0 i 5.0 4.1.Efekt edukacyjny po stronie nauczyciela akademickiego 4.2.Efekt edukacyjny po stronie studenta 4.3.Program kształcenia 4.4.Harmonogram zajęć 4.5.Wpływ World Economic Forum na projektowanie programów edukacyjnych 4.6.Uwzględnienie roli Organizacji Narodów Zjednoczonych w projektowaniu programów edukacyjnych 4.7.Przewidywanie przyszłości w projektowaniu programów edukacyjnych 4.8.Etapy projektowania kierunku kształcenia 4.9.Projektowanie planu zajęć dydaktycznych (wybór treści do poszczególnych zajęć) 4.10.Projektowanie jako tworzenie (budowanie) kierunków kształcenia 5.Sytuacja w szkolnictwie wyższym w Polsce i Europie w kontekście innowacji technologicznych 5.1.Sytuacja w szkolnictwie wyższym w Polsce w 2023 roku 5.2.Sytuacja w szkolnictwie wyższym w Europie w 2023 roku 5.3.Sztuczna inteligencja w szkolnictwie wyższym 5.4.Prognozy dotyczące wpływu sztucznej inteligencji na przygotowywanie oferty edukacyjnej 6.Poszukiwanie i identyfikacja najlepszych praktyk nauczania 6.1.Identyfikacja najlepszych praktyk nauczania 6.2.Mierzalny wysiłek po stronie nauczyciela akademickiego 6.3.Mierzalny wysiłek po stronie studenta 6.4.Skuteczne przyswajanie wiedzy przez studentów 6.5.Rozwijanie pożądanych przez pracodawców umiejętności inżynierskich 6.6.Elementy dydaktyczne związane z wykonaniem i realizacją programu uczenia się 6.7.Próba zdefiniowania dobrego przygotowanie absolwentów 7.Wpływ działalności naukowej na funkcjonowanie społeczeństwa i gospodarki 7.1.Analiza wyzwań i potencjału rozwojowego regionu Kalisza w kontekście kierunku kształcenia mechanika i budowa maszyn 7.2.Ranking uniwersytetów na podstawie danych udostępnianych przez QS World University Rankings 7.3.Wpływ elastyczności i adaptacji edukacji wyższej na wyzwania technologiczne i społeczne w procesie projektowania programów edukacyjnych 7.4.Rola uniwersytetów w rozwoju społeczno-gospodarczym 7.5.Porównanie oferty programowej Akademii Kaliskiej i MIT 7.6.Elementy rynku pracy 7.7.Cel nadrzędny dla kierunku mechanika i budowa maszyn 7.8.Wpływ działalności naukowej na funkcjonowanie społeczeństwa 7.9.Wpływ działalności naukowej na funkcjonowanie gospodarki
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155661 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla kadry akademickiej i projektantów programów edukacyjnych, dla studentów zainteresowanych ścieżką kariery w inżynierii mechanicznej, dla profesjonalistów chcących się dowiedzieć, jak kształtować przyszłość edukacji technicznej.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności