158660
No cover
Book
In basket
8.Postęp edukacyjny w kontekście osiągnięć techniki 8.1.Wybrane zagadnienia filozoficzne na temat uczelnia się 8.2.Wybrane zagadnienia filozoficzne na temat rozwoju nauki 8.3.Wybrane zagadnienia filozoficzne na temat rozwoju świata 8.4.Projektowanie programów nauczania w kontekście spostrzeżeń filozoficznych 9.Projektowanie kryteriów oceny studentów 9.1.Skala ocen 9.2.Ocena programowa 9.3.Wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne 9.4.Ocenianie i premiowanie studentów 9.5.Badania obserwacyjne studentów ostatnich lat studiów I i II stopnia w latach 2018-2023 10.Pożądane przez pracodawców umiejętności inżynierskie 10.1.Propozycja metodologii sprawdzania oczekiwań pracodawców 10.2.Badania oczekiwań pracodawców 10.3.Wnioski wynikające z badań dotyczących oczekiwań przedsiębiorców 11.Rozwój umiejętności studentów na przykładzie wybranych prac dyplomowych 11.1. Indywidualny rozwój u intelektualny 11.2.Praca dyplomowa w procesie kształcenia wyższego 11.3.Przykłady wybranych prac dyplomowych realizowanych na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn Akademii Kaliskiej 11.4.Wnioski wynikające z zakończonych prac dyplomowych 12.Badania ankietowe studentów kierunku Mechanika i Budowa Maszyn Akademii Kaliskiej 12.1.Próba wyjaśnienia złożoności zagadnień związanych z zaprojektowaniem kierunku i wyborami osób chcących studiować 12.2.Próba zdefiniowania dobrej oferty edukacyjnej 12.3.Metodologia badań ankietowych 12.4.Prezentacja wyników badań ankietowych 12.5.Wnioski wynikające z przeprowadzonych badań ankietowych 13.Cztery prawa projektowania programów edukacyjnych inżynierskiej mechanicznej 13.1.Prawo postępu edukacyjnego 13.2.Prawo oferty edukacyjnej 13.3.Prawo nieskończoności nauki 13.4.Prawo równoważenia wysiłku intelektualnego 13.5.Praktyczne wykorzystanie czterech praw projektowania programów edukacyjnych Załącznik 3 - Badanie wymagań pracodawcy dotyczących odpowiedzialności, oczekiwań i zakresu obowiązków na przykładzie firmy Pratt & Whitney Kalisz (październik 2023) 418 Załącznik 4 - Algorytmy przygotowywania prac dyplomowych na profilu praktycznym 432 Dodatek: rozmowa z Pawłem Knastem 475
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 155659 N, 155660 N (2 egz.)
Notes:
Target audience note
Dla kadry akademickiej i projektantów programów edukacyjnych, dla studentów zainteresowanych ścieżką kariery w inżynierii mechanicznej, dla profesjonalistów chcących się dowiedzieć, jak kształtować przyszłość edukacji technicznej.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności