158660
Book
In basket
Zbuduj przyszłość swojej marki : brand purpose krok po kroku / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 301, [3] strony : ilustracje ; 21 cm.
Wyjaśnienie, czym jest brand purpose, gdzie umiejscowić je w strategii marki, komunikacji marki oraz codziennych 'jobs to be done' w organizacji Definicje i cechy brand purpose Wpływ Simona Sineka Różnice pojęciowe Brand purpose a strategie marketingowe i zarządzanie marką Marki budowane na wartościach Definiowanie wartości marki Korzyści z budowania wartościowych marek Komunikacja wartości i wartościowych marek Etyka w działaniach marketingowych i dzisiejszym świecie nowoczesnych technologii Tworzenie i wdrożenie skutecznego brand purpose Brand purpose a zysk i inne korzyści z jego posiadania Brand purpose jako realizacja megatrendów i odpowiedź na potrzeby dzisiejszego świata VUCA/BANI Reagowanie na zmienność i niepewność (VUCA) Adresowanie kompleksowości i niejednoznaczności (VUCA) Odpowiadanie na kruchy i lękliwy świat (BANI) Radzenie sobie z nieliniowością i niezrozumiałością (BANI) Brand purpose a megatrendy Wyzwania dzisiejszego biznesu i świata: zrównoważony rozwój Environmental, Social, Governance (ESG) Jaki jest współczesny konsument? Główne typy polskich konsumentów według badania KANTAR Brand purpose a perspektywa pracownika i pracodawcy Niebezpieczeństwa, które niesie ze sobą brak wprowadzenia albo zła praca na brand purpose
Sygnatura czytelni BMW: VI D 73 @
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 155853 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 156285 N (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności