156772
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
1.Czy potrzebna jest jeszcze jedna książka o zarządzaniu zmianą? 1.1.Klasyka nie rządzi, czyli ponad 20 lat porażek 1.2.Einstein wyznacza kierunek 1.3.Menedżer w świecie SPAM-u 1.4.Przestroga Czerwonej Królowej 1.5.Źródła inspiracji - czego możemy nauczyć się od informatyków i wizjonerów? 2.Co jest do zrobienia i w jaki sposób? Aspekt organizacyjny 2.1.Reakcja na świat SPAM-u 2.2.Wgląd - zajrzyj firmie głęboko w oczy 2.3.Opcje działań - strzeż się jedynie słusznej drogi 2.4.Eksperymenty - klucz do zwinności 2.5.Trzymaj rękę na pulsie - monitorowanie wdrożenia 3.Kto ma to zrobić? Ludzie - to przez nich albo dzięki nim 3.1.Solidny most 3.2.„Każda zmiana rodzi opór"? 3.3.Dlaczego biskup chciał się dać oszukać, czyli przekleństwo pragnienia kontroli 3.4.Neurony i zmiana, czyli skąd biorą się reakcje ludzi na bodźce 3.5.Od Innowatorów do Negatorów 3.6.Łamać opór czy radzić sobie z reakcjami 3.7.Angażować, jak to łatwo powiedzieć 3.8.Komunikacja, czyli powiedz, napisz, pokaż 3.9.Kultura zjada zmianę na śniadanie 3.10.Kiedy utkniesz, czyli jak pokonać bariery na drodze do sukcesu zmian 4.Przeczytać to za mało, czyli jak wdrożyć zwinne podejście do zmiany 4.1.Przekonanie sponsorów do zwinnego podejścia 4.2.Wprowadzenie Zwinnego Zarządzania Zmianą w organizacji 5.Katalog narzędzi Zwinnego Zarządzania Zmianą 5.1.5 komponentów komunikatu o zmianie 5.2.5 x Dlaczego 5.3.6 taktyk radzenia sobie z reakcjami na zmiany 5.4.8 etapów zmiany Kottera 5.5.Analiza 5 Barier 5.6.Analiza Pola Sił - Kanwa taktyczna 5.7.Antyproblem 5.8.Badanie kultury organizacyjnej OCAI 5.9.Błyskawiczne prezentacje 5.10.Burza mózgów (pisemna) 5.11.Co by zrobił? 5.12.Diagnoza „syndromu małża" 5.13.Drabina sprawstwa 5.14.Drabina wnioskowania 5.15.Gorące krzesło 5.16.Hakowanie kultury organizacyjnej 5.17.Indeks zadowolenia 5.18.Informacja zwrotna - lista kontrolna 5.19.Jeździec i Słoń 5.20.Kalendarz Niko-niko 5.21.Kanwa opowieści 5.22.Karty Kudo 5.23.Kręgi na wodzie 5.24.Krzywa zmiany Virginii Satir 5.25.Lean Coffee™ 5.26.Mapa sfery wpływu 5.27.Mapa zmiany 5.28.Mapowanie interesów 5.29.Metoda delficka 5.30.Model 20-60-20 5.31.Model 7S 5.32.Model doboru taktyk radzenia sobie z reakcjami na zmianę wg Lorscha 5.33.Model NOWINA 5.34.Model SPAZM 5.35.Model Vrooma-Yettona-Jago 5.36.Moving Motivators 5.37.Odwrócone gorące krzesło 5.38.Otwarta Przestrzeń 5.39.Plan komunikacji 5.40.Planning Poker™ 5.41.Radiator informacji 5.42.Retrospektywa 5.43.Rozmiary koszulek 5.44.Rozmowa w Kawiarence 5.45.Słownik Negatora 5.46.Strategiczna Kanwa Zmiany 5.47.Szablon hipotezy 5.48.Szalone ósemki 5.49.Sztuczne założenie 5.50.Tabela rankingu ilościowego 5.51.Tablica eksperymentów 5.52.Tablica Kanban zestawiająca działania do realizacji 5.53.Tory pływackie 5.54.Wykres kosztu/wartości opcji działań 5.55.Złoty krąg
Sygnatura czytelni BMW: IX B 86 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 156047 N, 156049 N (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 156048 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 469-480.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności