158660
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 3448)
Refleksje diachroniczne Tadeusz Miczka Od id w kulturze tradycyjnej do ID w sieci. Dyskurs autopromocyjny w badaniach kulturoznawczych Iwona Loewe Autoprezentacja i autopromocja w kilku historycznych odsłonach Karolina Łapińska Postrzeganie celebrytów dawniej i dziś. Autokreacja wizerunkowa kontra wizerunek medialny Irena Kamińska-Radomska Moda jako przemijający element dress code’u w autoprezentacji Barbara Orzeł Strategie autopromocji w polskich blogach modowych na przestrzeni lat 2007—2015 Ilona Witkowska Kobieta w polskiej kampanii prezydenckiej. Wizerunek kandydatek na urząd Prezydenta RP w latach 1995, 2005 i 2015 Adam Andrysek Goniąc Apple. Etapy kreowania wizerunku Microsoftu jako nowoczesnej i postępowej Refleksje synchroniczne Katarzyna Trefler Autopromocja Kościoła na Facebooku Marek Łuczak Dyskurs autopromocyjny w prasie religijnej na przykładzie tygodników „Gość Niedzielny” i „Niedziela” Ewelina Tyc Wizerunek kobiety i mężczyzny w polskiej piosence, czyli stereotyp płci w obliczu globalizacji Emilia Czarnota Rola elementów autoprezentacyjnych i autopromocyjnych w wyborze szkolnych słowników frazeologicznych / 127 Barbara Matuszczyk Witaj w świecie sprytnych pomysłów! Poradnik Ikei jako sposób na autopromocję Małgorzata Kopeć Niewerbalna strona Facebooka w spersonalizowanym dyskursie autopromocyjnym Ewa M. Walewska Autopromocja ekspertów-naukowców za pomocą blogów specjalistycznych. Analiza wybranych przykładów
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 156437 N (1 egz.)
Notes:
General note
T. 1. pod tytułem: Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. Na książce błędny ISBN wersji elektronicznej.
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy pracach.
Language note
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności