156536
Książka
W koszyku
Cele i sposób realizacji badania Charakterystyka uczestników badania Płeć i wiek uczestników badania Informacje o studiach Zdrowie uczestników badania Charakterystyka studentów w spektrum autyzmu – z diagnozą formalną i autodiagnozą Charakterystyka studentów z formalną diagnozą spektrum autyzmu Dane socjodemograficzne Informacje o studiach Zdrowie Charakterystyka studentów z autodiagnozą spektrum autyzmu Najważniejsze informacje na temat całej badanej próby studentów w spektrum autyzmu Charakterystyka studentów z ADHD/ADD Charakterystyka studentów z trudnościami w uczeniu się Charakterystyka studentów z trudnościami w zakresie zdrowia psychicznego Charakterystyka pozostałych studentów (bez diagnoz) Przebieg studiów, plany zawodowe i ogólne zadowolenie ze studiów . Przebieg studiów Poziom zadowolenia ze studiów Plany zawodowe Aktywność na uczelni w doświadczeniu i ocenie uczestników badania Charakterystyka aktywności na uczelni wszystkich uczestników badania Aktywność na uczelni w wyodrębnionych podgrupach studentów Funkcjonowanie akademickie, społeczne i sensoryczne Doświadczenia akademickie Obecność na zajęciach Uwaga i nadpobudliwość Notowanie podczas zajęć Prezentacje i praca grupowa Egzaminy ustne i pisemne Prace pisemne Planowanie i terminowość Motywacja do nauki Funkcjonowanie sensoryczne i orientacja w przestrzeni Orientacja w przestrzeni i transport Problemy sensoryczne Funkcjonowanie społeczne Sieć społeczna Umiejętności społeczne Negatywne doświadczenia związane z innymi studentami Negatywne doświadczenia związane z wykładowcami Nietypowe zachowania Mocne strony uczestników badania Ujawnianie diagnozy na uczelni Kto na uczelni wie o diagnozie studenta? Przyczyny nieujawniania diagnozy Poczucie nierówności w traktowaniu Dyskryminacja ze strony wykładowców, studentów i pracowników sekretariatu Dyskryminacja ze strony wykładowców Dyskryminacja ze strony pracowników administracji Dyskryminacja ze strony innych studentów Formy dyskryminacji – pytania otwarte Dyskryminacja bezpośrednia Dyskryminacja oparta na percepcji Dyskryminacja w związku z niepełnosprawnością Znęcanie się i mowa nienawiści Kontakty z innymi – grupa odniesienia Publiczna stygmatyzacja i jej internalizacja Zdrowie psychiczne studentów Diagnozy trudności w zakresie zdrowia psychicznego Współwystępowanie ADHD/ADD, zaburzeń uwagi i trudności w uczeniu się u studentów w spektrum autyzmu Trudności w zakresie zdrowia psychicznego w poszczególnych grupach studentów Symptomy depresji, lęku i stresu mierzone kwestionariuszem samoopisowym Samopoczucie psychiczne w kontekście studiowania Doświadczanie lęku, niepokoju i zdenerwowania na uczelni Doświadczanie zmęczenia i wyczerpania studiowaniem Wskaźniki trudności w zakresie zdrowia psychicznego Zasoby pomocne w radzeniu sobie ze stresem związanym ze studiowaniem Wybrane korelaty zdrowia psychicznego studentów Cechy autystyczne a wskaźniki zdrowia psychicznego Wsparcie na uczelni Korzystanie ze wsparcia na uczelni Bariery w korzystaniu ze wsparcia Wsparcie przed rozpoczęciem studiów Źródła wsparcia na uczelni Dobre praktyki w organizacji studiów i przebiegu zajęć – potrzeby deklarowane przez studentów Korzystanie i satysfakcja z dostosowań i wsparcia na uczelni Ogólna ocena wsparcia dostępnego na uczelni
Sygnatura czytelni BWF: X H 276
Status dostępności:
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 156451 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [245]-269.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Wydział Psychologii (Uniwersytet Warszawski), Instytut Pedagogiki (Uniwersytet Rzeszowski), Wydział Nauk Społecznych (Uniwersytet Śląski), Wydział Nauk o Wychowaniu (Uniwersytet Łódzki), Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych (Uniwersytet Wrocławski), Wydział Nauk Społecznych (Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza ; Częstochowa), Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności