158660
Książka
W koszyku
DLACZEGO TO NAJWYŻSZA PORA ZREDEFINIOWAĆ I ZAKTUALIZOWAĆ SWOJE PODEJŚCIE DO CONTENT MARKETINGU? Co poszło nie tak? Pięć błędów, które popełniają marketerzy Zmiana jest nieunikniona, postęp wymaga wysiłku 02.MUST-HAVE DŁUGOTERMINOWEGO SUKCESU W CONTENT MARKETINGU Content marketing również charakteryzują podstawowe elementy Niewielki poziom wiedzy może być niebezpieczny Cztery niezbędne pary elementów Patagonia, cel i konsekwencja Lemonade oraz upraszczanie zawiłości Natura ludzka jest uniwersalna, ale wielkie umysły wychodzą poza jej ramy Małe zmiany mogą mieć duży skutek Skąd będziesz wiedzieć, co napisać? Dobra strategia pomaga lepiej priorytetyzować i skupiać się na najważniejszych rzeczach' Inteligentna skalowalność polega na opłacalnej powtarzalności 03.ANALIZA POTRZEB. JAK ZBUDOWAĆ SILNE PODSTAWY? CATNIP - formuła sukcesu Czym jest analiza potrzeb i jakie ma zastosowanie w content marketingu? Wewnętrzna vs zewnętrzna analiza potrzeb 04.UROCZY SPOSÓB NA OKREŚLENIE WEWNĘTRZNYCH POTRZEB Kroki: Ustal cel Krok 2: Rozmawiaj z właściwymi osobami Krok 3: Opieraj się na sprawdzonych metodach i technikach Krok 4: Celuj w odpowiedni zbiór pytań Krok 5: Zacznij słuchać Krok 6: Wyciągnij i priorytetyzuj kluczowe wnioski 05.JAK PRZEPROWADZIĆ SKUTECZNĄ ANALIZĘ POTRZEB KLIENTA? Czym jest analiza potrzeb klienta? Jakie informacje musisz zebrać? Krok 1: Klienci: porozmawiaj z nimi Krok 2: Anty, czyli rozmawiaj z tymi, którzy są sceptycznie nastawieni Krok 3: Kontaktowi współpracownicy: pozyskaj głos swoich klientów Krok 4: Analiza źródeł internetowych: przeszukaj internet w poszukiwaniu głosu swoich klientów Krok 5: Optymalizacja sposobu zbierania danych: uzupełnij swoją wiedzę 06.DEKODUJ KRAJOBRAZ KONKURENCYJNY ZA POMOCĄ AUDYTU TREŚCI KONKURENCJI Jest jeden warunek -musisz być czujny Krok 1: Rozważ konkurencję bezpośrednią, pośrednią i zakłócającą Krok 2: Określ, co i gdzie Krok 3: Przeanalizuj swoje ustalenia i wnioski 07.STRATEGIA O DUŻYM WPŁYWIE I PLANOWANIE POMIARÓW Co obejmuje plan strategii content marketingu? Krok 1: Twórz kompilacje kluczowych informacji Krok 2: Realizuj pomysł, opracowując plan strategiczny Krok 3: Opieraj planowanie treści na projektowaniu wstecznym Krok 4: Patrz na wydajność z właściwej perspektywy 08.BURZA MÓZGÓW O DUŻYM WPŁYWIE. JAK RODZĄ SIĘ NAJLEPSZE POMYSŁY? Burza mózgów: początek W jaki sposób burza mózgów inicjuje nowe pomysły? 09.ODKRYWAJ, ŁĄCZ, UDOSKONALAJ. PROSTE STRATEGIE OPTYMALIZACJI BURZY MÓZGÓW Odkrywaj Łącz Udoskonalaj 10 JAK UCZYNIĆ INKLUZYWNOŚĆ STANDARDEM? Skup się na dostępności - zapewnij podstawowe standardy Uważaj na słowa Bądź świadomy przy tworzeniu treści: to, jak mówisz, ma znaczenie Zwróć uwagę na treści, które nie są „treścią" Inkluzywność: jeden za wszystkich, wszyscy za jednego 11.SPRAWDZONE STRATEGIE COPYWRITINGU, KTÓRE PRZYCIĄGNĄ ODBIORCÓW Analiza budowy treści 12.TWÓRZ Z MYŚLĄ O PUBLIKACJI. MNIEJ WYSIŁKU, WIĘCEJ WPŁYWU Ta sama koncepcja, różne czasy Ta sama koncepcja, różni odbiorcy Ta sama koncepcja, różne etapy lejka Ta sama koncepcja, różne źródła i perspektywy Ta sama koncepcja, różne kanały i formaty Dostosowywanie treści do różnych kanałów Generuj wielkie pomysły i pracuj nad swoimi zasobami
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 1 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 156494 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 156495 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: High-impact content marketing : strategies to make your content international, engaging and effective, 2023
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności