Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(21)
tylko na miejscu
(9)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Biblioteka WEiZ
(7)
Biblioteka WEAiI
(2)
Autor
Ostaszewski Janusz (1956- )
(4)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(2)
Suszyński Cezary
(2)
Vijay Jog
(2)
Wójcik Jerzy Wojciech
(2)
Bień Witold (1927- )
(1)
Błaut Robert
(1)
Błoch Halina
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dębski Wiesław (1948- )
(1)
Ferris Albert M
(1)
Jankowski Witold B
(1)
Jańska Regina
(1)
Jańska Renata
(1)
Jones Daniel T
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Koc Stanisław
(1)
Kojtych Anna
(1)
Malewicz Anna
(1)
Marucha Piotr
(1)
Masiukiewicz Piotr (1951- )
(1)
Matuszewicz Jan
(1)
Nasierowski Wojciech
(1)
Norton David P
(1)
Nowakowski Marcin K
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Rosania Theresa M
(1)
Sankowski Tomasz P
(1)
Sarjusz-Wolski Zdzisław (1936-2011)
(1)
Sikorski Piotr M. (1960- )
(1)
Skowronek Czesław
(1)
Sobótka Małgorzata
(1)
Wasylczuk Loretta
(1)
Womack James P
(1)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(1)
Zembrzycki Tomasz (1972- )
(1)
Zydlewska Agnieszka
(1)
Łukasiewicz Mariusz
(1)
Świderska Gertruda Krystyna (1942- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(22)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Przedsiębiorstwa
(8)
Zarządzanie
(7)
Finanse
(2)
Negocjacje
(2)
Przestępstwa komputerowe
(2)
Rachunek ekonomiczny
(2)
Ekonometria
(1)
Etyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Franchising
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje
(1)
KODEKS ETYCZNEGO POSTĘPOWANIA
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał akcyjny
(1)
Karta wyników kompleksowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konkurencja
(1)
Leasing
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Narodowe Fundusze Inwestycyjne
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa spedycyjne
(1)
Rachunkowość
(1)
Reklama
(1)
SPRZEDAŻ
(1)
Transport
(1)
Wycena przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Gatunek
Poradniki
(2)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106308 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1136 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Lektury Menedżera)
Podtyt. z okł.
Bibliogr. s. 192-194.
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 47
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2644 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 809 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106567 L, E 1156 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Lektury Menedżera)
Podtytuł z okładki.
PROMOCJA JAKO SYSTEM KOMUNIKACJI Marketingowy system komunikacji Etapy skutecznej komunikacji Elementy kompozycji promocyjnej. Metody komunikowania się PLANOWANIE KOMPOZYCJI PROMOCJI Etapy planowania promocji Miejsce i rola promocji w strategii marketin¬gowej przedsiębiorstwa Identyfikacja i poznanie odbiorcy promocji (rynku docelowego) Określenie celów promocji Projektowanie przekazu promocji Wybór kanałów przekazu komunikacji Dobór elementów kompozycji promocji Plan strategii promocji Ustalanie budżetu na promocję OPTYMALNA KOMPOZYCJA PROMOCJI Determinanty skutecznej kompozycji promocji Promocjaarodzaje potrzeb rodzaj odbiorcy struktura rynku rodzaj produktu Promocja a etapy w cyklu życia produktu Promocja a polityka cenowa Promocja a badania marketingowe Kompozycja promocji a kadra Agencja do spraw promocji SPRZEDAŻ OSOBISTA JAKO FORMA PROMOCJI Istota sprzedaży osobistej Zadania sprzedaży osobistej Planowanie strategii sprzedaży osobistej Rodzaje sprzedawców Metodyczne podejście do sprzedaży osobistej Analiza i ocena efektów działań Techniki sprzedaży osobistej Wynagradzanie i motywowanie sprzedawców Kierowanie działalnością sprzedawców sztuka sprzedawania REKLAMA JAKO FORMA PROMOCJI istota i planowanie reklamy Rodzaje reklamy i wybór jej nośników Tworzenie komunikatu reklamowego Muzyka w reklamie Skuteczność i efektywność reklamy Zwrócenie uwagi PROMOCJA UZUPEŁNIAJĄCA Merchandising Targi i wystawy Sprzedaż premiowana Sponsoring Niektóre metody marketingowe Bazy danych Kształtowanie wizerunku Utrzymywanie pozytywnej rady praktyczne Wywołanie i utrzymanie zainteresowania Wzbudzenie chęci posiadania reklamowa¬nego produktu Skłonienie do działania Praktyczne rady dotyczące skutecznej reklamy PUBLIC RELATIONS JAKO FORMA PROMOCJI Funkcje public relations a podmioty odnie¬sienia Budowanie strategii public relations Kształtowanie wizerunku - image firmy Utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 155606 N
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116625 L, E 119 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Lektury Menedżera)
Tyt. z dod. s. tyt.: The strategy focused organization : balanced scorecard
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 11
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104207 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 893 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sprawozdawczość finansowa i jej analiza / Stanisław Koc, Jan Matuszewicz. - Według stanu prawnego 1. 05. 1993 r. - Warszawa : Centrum Informacji Menedżera, 1993. - [4], 207 s., [3] k. tabl. : il. ; 20 cm.
(Lektury Menedżera)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107640 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106312, E 1140 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Materiały)
Bibliogr. s. 174-175.
Dla studentów kierunków ekonomicznych oraz osób podejmujących kursy z zakresu zarządzania finansów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106146, E 1114 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Lektury Menedżera)
Bibliogr.s. 120 - 123
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 1137, 106309 L (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Lektury Menedżera)
Bibliogr.s. 120 - 123
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106741 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102954 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 814 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107642 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108582 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1478 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne firmą / Maria Romanowska. - Warszawa : Centrum Informacji Menedżera, 1995. - [2], 142 s., [1] k. tabl. : il. ; 20 cm.
(Lektury Menedżera)
Bibliogr. s. 142.
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 26
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1469 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka : [poradnik praktyczny] /Zdzisław Sarjusz-Wolski, Czesław Skowronek. - Warszawa : Centrum Informacji Menedżera, 1995 ([s.l. : s.n.]). - [6], 141 strony : ilustracje ; 20 cm.
(Lektury Menedżera)
Pojęcie i treść logistyki przedsiębiorstwa Definicja logistyki Przepływy rzeczowe Procesy informacyjne Integracja przepływów rzeczowych i informacyjnych Infrastruktura procesów logistycznych Ewolucja procesów logistycznych w przedsiębiorstwie Logistyka procesów zaopatrzenia Podstawowe decyzje logistyczne w procesach zaopatrzenia i baza informacyjna Planowanie potrzeb materiałowych Wybór źródeł zakupu Organizacja dostaw Logistyka procesów dystrybucji Treść procesów dystrybucji Krótkoterminowe prognozowanie popytu Kanały dystrybucji Warianty organizacji procesów dystrybucyjnych Eliminacja ogniw pośrednich Ośrodki ciężenia zakupów Lokalizacja hurtowni Sterowanie zapasami w procesach logistycznych Podział zapasów i ich podatność na sterowanie Metody (modele) sterowania zapasami Ograniczenia finansowe w sterowaniu zapasami Czynnik inflacji w sterowaniu zapasami Uogólniony model sterowania zapasami w przedsiębiorstwie Koszty procesów logistycznych Pojęcie kosztów Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki kształtowania zapasów Koszty stałe i zmienne Koszty fizycznych przepływów Koszty zapasów Koszty procesów informacyjno-decyzyjnych Budżetowanie kosztów Wpływ kosztów logistyki na rentowność przedsiębiorstwa Podstawowe kompleksy procesów logistycznych Strumienie dostaw i zapasy Przepływ materiałów w przedsiębiorstwie przemysłowym Logistyczny cykl PIPELINE Powiązania między logistyką, gospodarką materiałową i dystrybucjąInfrastruktura procesów logistycznych Podział zapasów według kryterium ABCSchemat rozwinięcia wyrobu A Sprzężenia zwrotne w planowaniu potrzeb materiałowychDostawca A (Wybór dostawcy metodą graficzną) Dostawca B (Wybór dostawcy metodą graficzną) Powiązania informacyjne sprzedaż - produkcja - zakup Kanały dystrybucji towarów od producenta do sieci detalicznej Podstawowe pojęcia z dziedziny sterowania zapasami Model poziomu zapasu wyznaczającego moment zamawiania Model cyklu zamawiania Typowy model sterowania zapasami w przedsiębiorstwie Podstawowe przekroje kosztów i ich powiązania Przepływy materiałów i wyrobów gotowych Podział opakowań Przeszłe i przyszłe cechy strategii przedsiębiorstwa Cechy przedsiębiorstwa tradycyjnego i "odchudzonego" wg koncepcji LEAN Plan montażu rowerów Wybór źródeł dostawy Wybór dostawcy wg metody punktowej Prognozy popytu na piwo Blitz w beczkach Prognozy popytu i ceny zakupu wyrobów elektronicznych Budżet kosztów procesów logistycznych przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96158, 92953, 93105, 96157, 96156 L (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106574 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 1212 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności