Jabłoński Artur (marketing)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Jabłoński Artur (marketing)
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Majewski Jerzy S
(132)
Lewandowski Maciej
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(100)
Kardyś Marta
(97)
Nazwisko Imię
(96)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Kotapski Roman
(92)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Meryk Radosław
(79)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Walkiewicz Łukasz
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(62)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Paszkowska Małgorzata
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Gawrońska Joanna
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Barowicz Marek
(51)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Kampania reklamowa
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
LinkedIn
(1)
Marketing
(1)
Reklama
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Skuteczna reklama na LinkedInie / Artur Jabłoński. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 175, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Konfiguracja konta Zakładanie strony firmowej (Company Page) Tworzenie konta reklamowego Struktura konta reklamowego na LinkedInie Grupy kampanii Kampania Reklama Cele reklamowe na LinkedInie Świadomość (Awareness) Zainteresowanie (Consideration) Wybór grupy docelowej - konfiguracja kampanii Lokalizacja Język profilu Odbiorcy Branże, wielkość i nazwy firm Demografia Wykształcenie Od nazw stanowisk po doświadczenie zawodowe Targetowanie po nazwach stanowisk (Stanowiska) Zainteresowania i cechy Wykluczenia Formaty reklamowe na LinkedInie Gotowe pomysły na skuteczne grupy docelowe Remarketing na LinkedInie Kod remarketingowy LinkedIna: Insight Tag Mierzenie konwersji Tworzenie grupy remarketingowej Pasujące grupy odbiorców Dane demograficzne witryny + analityka i statystyki strony firmowej Grupy podobnych odbiorców Skuteczne kreacje reklamowe Brak limitu tekstu na obrazie Przetestuj obraz z tekstem i bez Ostre, kontrastowe tło Umieszczaj przyciski CTA Zadbaj o właściwe wymiary Tła odpadają? Wypróbuj ramki Wykorzystaj formaty, by opowiedzieć historię Operuj językiem korzyści Zachęć odpowiednim lead magnetem Postaw na konkret Mów prosto o problemie lub zwróć się wprost do grupy. A najlepiej zrób obie te rzeczy Spójność ze stroną landing page Podglądaj konkurencję! Pisz zwięźle Koszty reklamy na LinkedInie Co wpływa na koszt reklamy na LinkedInie? Analiza wyników reklam Analiza na poziomie Menedżera kampanii Samodzielna analiza Ustawianie reklamy krok po kroku Kampania Reklama została odrzucona lub się nie wyświetla - co robić? Łączenie działań na LinkedInie z innymi kanałami
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 70
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6387 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Dla osób rozpoczynających karierę w branży marketingowej oraz doświadczonych marketerów.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 38
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152509 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6492 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności