Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Bielec Artur
(1)
Chmaj Marek
(1)
Kupisiewicz Czesław (1924-2015)
(1)
Orłowski Tadeusz (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Szkoły policealne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Temat
Nauczanie
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Gatunek
Encyklopedia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 96996 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowy leksykon ekonomiczny / Tadeusz W. Orłowski. - Warszawa : Graf-Punkt, 1998. - 382, [1] strona: ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia na stronie 374. Indeks.
Dla uczniów szkół średnich i policealnych szkół ekonomicznych, studentów szkół wyższych oraz praktyków gospodarczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97033 N, 155796 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dydaktyka ogólna / Czesław Kupisiewicz. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza Graf Punkt, 2000. - 304 strony : tabele, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia przy rozdziałch.
Dydaktyka jako nauka Etymologia, geneza i znaczenie nazwy „dydaktyka” Dydaktyka ogólna a dydaktyki szczegółowe Przedmiot i zadania dydaktykiUczenie się Nauczanie Kształcenie Wychowanie Metody badań Obserwacja Eksperyment Testy Wywiad i ankieta Analiza dokumentów pedagogicznych Opracowanie wyników badań Systemy dydaktyczne DYdaktykaherbartowska (tradycyjna) Dydaktyka deweyowska (progresywistyczna) Dydaktyka współczesna Próby modyfikacji dydaktyki współczesnej Klubu Rzymskiego koncepcja dydaktyki innowacyjnej Blooma koncepcja dydaktyki sprawczej (instrumentalnej Proces kształcenia Cele kształcenia Cele wychowania Cele kształcenia ogólnego Treść i zakres kształcenia ogólnego Cele kształcenia zawodowego Próby konkretyzacji celów kształcenia Związek celów kształcenia z celami wychowaniatreść kształcenia Wymagania społeczne, zawodowe i kulturowe Wymagania naukowe Pedagogiczne teorie doboru treści kształcenia Materializm dydaktyczny (encyklopedyzm) Formalizm dydaktyczny Utylitaryzm dydaktyczny Teoria problemowo-kompleksowa Strukturalizm Egzemplaryzm Materializm funkcjonalny Teoria programowania dydaktycznego Plany i programy nauczania Podręczniki szkolne Istota procesu kształcenia Geneza i rozwój nowoczesnego modelu kształcenia Cechy nowoczesnego modelu kształcenia Ogniwa procesu nauczania - uczenia się Ogniwa procesu nauczania - uczenia się w podającym toku pracy dydaktycznej Ogniwa procesu nauczania - uczenia się w poszukującym toku pracy dydaktycznej Współczesne próby popularyzacji poszukującego toku pracy dydaktycznej Funkcje wychowawcze kształcenia Zasady nauczania Pojęcie zasad nauczania Geneza zasad nauczania Zasada poglądowości Zasada przystępności w nauczaniu Zasada świadomego i aktywnego udziału uczniów w proce¬sie nauczania - uczenia się Zasada systematyczności Zasada trwałości wiedzy uczniów Zasada operatywności wiedzy uczniów Zasada wiązania teorii z praktyką Metody nauczania Rys historyczny Klasyfikacja metod nauczania Metody oparte na obserwacji (oglądowe) Metody oparte na słowie (werbalne) Metody oparte na działalności praktycznej uczniów Metody gier dydaktycznych Metody nauczania a główne rodzaje zadań dydaktycznych Kryteria doboru metod nauczania Formy organizacyjne Kryteria podziału organizacyjnych form nauczania Nauczanie jednostkowe Nauczanie zbiorowe Próby modernizacji systemu klasowo-lekcyjnego Zdolności uczniów Treść nauczania Tempo pracy uczniów Nauczanie grupowe Modele dydaktyczne Lekcja, jej struktura i typy Zajęcia pozaszkolne Środki kształcenia Pojęcie i funkcje środków kształcenia Podział środków kształcenia Środki wzrokowe Środki słuchowe Środki wzrokowo-słuchowe Środki wzrokowo-słuchowe a maszyny dydaktyczne Uwagi metodyczne Środki masowej komunikacji w pracy dydaktycznej Planowanie pracy dydaktycznej Rodzaje planowania dydaktycznego Metody planowania dydaktycznego Kontrola i ocena realizacji planów dydaktycznych Składniki procesu kształcenia Uczeń Psychologiczne podstawy kształcenia Stadia rozwoju psychofizycznego a proces kształcenia Uczeń jako osoba podejmująca decyzje Nauczyciel Kwalifikacje zawodowe Zadania dydaktyczno-wychowawcze Tendencje rozwojowe edukacji a kształcenie nauczycieli Nauczyciel w świetle raportów Unii Europejskiej Kierunki przebudowy kształcenia nauczycieli w Unii Europejskiej Kanon kształcenia ogólnego w perspekty¬wie xxi wieku Cele kształcenia i wychowania Problem treści kształcenia Metody, środki i formy organizacyjne kształcenia Struktura szkolnictwa Szkoła Geneza i znaczenie nazwy „szkoła” Rozwój szkoły Krytyka szkoły Krytyka krytyki Główne koncepcje przebudowy szkoły Szkoła przyszłości Dydaktyczne problemy współczesności Niepowodzenia szkolne Przyczyny Przyczyny społeczno-ekonomiczne Przyczyny biopsychiczne Przyczyny dydaktyczne Dydaktyczne środki przeciwdziałania niepowodzeniom szkolnym Profilaktyka pedagogiczna Diagnoza pedagogiczna Terapia pedagogiczna Nauczanie programowane Geneza Zasady i rodzaje nauczania programowanego Program liniowy Program rozgałęziony Program mieszany Środki służące do ekspozycji programu Ogólna ocena nauczania programowanego Próba prognozy Komputeryzacja nauczania Edukacyjny bilans xx wieku
Sygnatura czytelni BWF: X B 109
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 157117 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności