Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(2)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Bania Jarosław
(1)
Bełz Witold
(1)
Borucki Marek
(1)
Dorenda Grzegorz
(1)
Dośpiał-Borysiak Katarzyna (1976- )
(1)
Draus Joanna
(1)
Gittleman Ann Louise
(1)
Harp David
(1)
Horay Patrick
(1)
Jastrzębska-Puzowska Iwona
(1)
Kamińska Bożena
(1)
Ludwiczak Stanisław (1924- )
(1)
Marszałek Antoni (1935- )
(1)
Marszałek-Kawa Joanna
(1)
Mazur Alicja
(1)
Mazur Dariusz (informatyk)
(1)
Nunziato Dina R
(1)
Parylak Andrzej
(1)
Rybusiewicz Paweł
(1)
Stępień-Kuczyńska Alicja
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Architektura polska
(1)
Dieta niskowęglowodanowa
(1)
Integracja europejska
(1)
Marketing partnerski
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Mojsiewicz, Czesław (1925-2009)
(1)
Parlament
(1)
Parlament Europejski
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Samokształcenie
(1)
Terroryzm
(1)
Wodolecznictwo
(1)
Temat: miejsce
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109886 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 117314 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Hot water therapy.
Sygnatura czytelni BWF: F 1306 - VII F 52, F 1571 - VII F 161 S
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 1306 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 127710 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Samoedukacja / Stanisław Ludwiczak. - Toruń : Wydawnictwo Mado, cop. 2009. - 138, [1] s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 136-138.
Sygnatura czytelni BWF: X K 8
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 122731 WF (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. grzb.: Polskie dyskusje o integracji europejskiej.
Bibliogr. s. [258]-272. Indeks.
Sygnatura czytelni BWZ: V B 64
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 129634 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4077 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł. i grzb. tyt. : Parlament Europejski a parlamenty narodowe w państwach Unii Europejskiej.
Bibliogr. s. [395]-418. Netogr. s. 419-420.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117550 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 127870, 127871 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124734 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3534 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 240-242. Indeks.
1CRMiMSP 1.1Co to jest CRM? 1.1.1Orientacja na klienta 1.1.2Jakie są motywy wdrażania CRM 1.1.3Czy to się opłaca? 1.1.4Ryzyko inwestycji 1.2Kierowanie organizacjami 1.3Charakterystyka MSP 1.3.1Struktura organizacyjna MSP a CRM 1.3.2Czy CRM jest przydatny w MSP? 2Systemy informatyczne w praktyce 2.1Oprogramowanie 2.1.1Back-office 2.1.2Systemy CRM 2.2Integracja 2.2.1Integracja zewnętrzna 2.2.2Integracja wewnętrzna 2.2.3CRM a integracja 2.3Problemy integracji baz danych 2.3.1Programy do poprawy jakości baz danych 2.3.2Hurtownia danych 2.4Skalowalność systemu 2.4.1Jak zmierzyć wielkość organizacji 2.4.2Uważać przy integracji 2.5Wiarygodność i ochrona danych 2.5.1 Wprowadzanie danych 2.5.2Wykrywanie błędów danych wejściowych 2.5.3Weryfikacja danych 2.5.4Przykłady powstawania niedokładności w bazie danych 2.5.5Wpływ czasu na dane 2.5.6Wiarygodność uzyskiwanej informacji 2.6 Aspekty prawne 2.6.1Ochrona danych osobowych 2.6.2Zawieranie umów z konsumentem na odległość 3Wdrażanie systemów informatycznych 3.1Metodyka wdrażania CRM 3.2Pięć kroków udanego wdrożenia 3.2.1Zespół projektowo-analityczny 3.2.2Analiza potrzeb 3.2.3Funkcjonalność systemu 3.2.4Wybór docelowego rozwiązania 3.2.5Wdrożenie 3.3Pouczający przykład - migracja do Open Source 3.4Zalecany tok postępowania 3.4.1Strategie migracji 3.4.2Audyt systemu informatycznego 3.4.3Nie zapomnieć o użytkownikach 4Wybrane segmenty CRM 4.1Contact Center 4.1.1Technologia i komunikacja 4.1.2Baza wiedzy o klientach 4.1.3Personel pierwszego kontaktu 4.2Praca grupowa 4.2.1Systemy wspomagające pracę grupową 4.2.2Praca grupowa a CRM 4.2.3Korzyści 4.3Rozwiązania mobilne 4.3.1Telefony komórkowe 4.3.2Podręczny asystent 4.3.3Aplikacje biznesowe 4.4Marketing 4.4.1Analiza bazy klientów 4.4.2Marketing bezpośredni 4.5Sprzedaż 4.5.1Przykładowe modele prowadzenia sprzedaży 4.5.2Cykl sprzedaży 4.5.3Przedsiębiorstwo rozproszone 4.5.4Korzyści 4.6Serwis 4.6.1Punkt serwisowy 4.6.2Serwis w terenie 4.6.3Stosowanie w praktyce 4.6.4Wnioski 4.7Sekretariat 4.8CRM analityczny 5Serwis internetowy jako narzędzie kontaktów z klientami (G. Dorenda, A. Parylak) 5.1 Co, po co, dla kogo? 5.1.1Do kogo serwis jest adresowany? 5.1.2Podstawowe informacje w Interencie 5.1.3Informacja o produkcie (konfigurator produktu) 5.1.4FAQ - czyli po raz setny to samo? 5.1.5Programy, sterowniki, dokumentacja 5.1.6„Co z moją sprawą?" 5.1.7Samoobsługa poprzez serwis WWW 5.1.8Prywatna społeczność 5.2Tworzenie serwisu internetowego 5.2.1Wybór serwera internetowego i domeny 5.2.2Grafika i rozkład 5.3Narzędzia wykorzystywane w serwisach internetowych 5.4Zarządzanie zawartością 5.4.1Czym więc jest CMS? 5.4.2Analiza odbiorców serwisów 5.5Sklepy internetowe 5.6Własny serwis internetowy - przykład 6MAD AR: „Decyzja podjęta - wdrażamy CRM" 6.1Nasze pięć kroków do udanego wdrożenia 6.1.1Zespół projektowy 6.1.2Analiza potrzeb 6.1.3Funkcjonalność systemu 6.1.4Nasz wybór systemu 6.1.5Wdrożenie 6.2Centrum Obsługi Klienta 6.3Baza danych klientów 6.4Planowanie i praca grupowa 6.5Założenia mobilności 6.6Obsługa zgłoszeń serwisowych 6.7Sprzedaż 6.8Marketing bezpośredni 6.9Sekretariat 6.10Integracja systemów 6.11Gromadzenie «namiarów» CRM a sprawa polska (Wiesław Bełz)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146398 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności