Analiza strategiczna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(43)
Forma i typ
Artykuły
(28)
Książki
(15)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(15)
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(11)
Autor
Fałek Zbigniew
(3)
Michalski Dariusz
(3)
Daniluk Piotr
(2)
Gajdzik Bożena
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Jama Barbara
(2)
Opolski Krzysztof
(2)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(2)
Roszak Katarzyna
(2)
Sadowska Beata
(2)
Tatara Tadeusz
(2)
Wereda Magdalena
(2)
Barowicz Marek
(1)
Czarnota Jerzy Lech
(1)
Dawidczyk Andrzej
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Gieracz Marcin
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Jakubów Leon
(1)
Jurek-Stępień Stefania
(1)
Juszczyk Michał
(1)
Karst Aneta
(1)
Kotapski Roman
(1)
Kozik Renata
(1)
Krysta Bartosz
(1)
Kuchnia Daniel
(1)
Masztalerz Marek
(1)
Mielec Katarzyna
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Nowak Marcin
(1)
Pietrzak Michał
(1)
Skrzyniarz Piotr
(1)
Sperska Anna
(1)
Sroślak Grzegorz
(1)
Starzyk Elżbieta
(1)
Stronka Dariusz
(1)
Waśniewski Krzysztof
(1)
Waśniewski Krzysztof Antoni
(1)
Wojtachnik Robert
(1)
Woźniak Tadeusz
(1)
Wyligała Helena Ewa (1976- )
(1)
Zając Romana
(1)
Zarzecki Dariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(43)
Język
polski
(43)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Analiza strategiczna
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Podręczniki akademickie
(4)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(28)
43 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wyd. 1 pt. "Audyt strategiczny jako szansa na poprawę pozycji rynkowej firmy".
Bibliogr. s. 175-187.
Rola audytu strategicznego w przedsiębiorstwie 13 1.1. Strategiczna komplementarność decyzji inwestycyjnych 13 1.2. Innowacyjność przedsiębiorstwa i strategiczna komplementarność kapitału ludzkiego 17 1.3. Dywersyfikacja korporacyjna przedsiębiorstw 20 1.4. Audyt strategiczny 23 1.4.1. Pojęcie audytu 23 1.4.2. Pojęcie strategii 24 1.4.3. Istota audytu strategicznego 31 1.5. Pozycja konkurencyjna 34 1.5.1. Udział rynkowy 36 1.5.2. Miary przewagi komparatywnej - EVA, RMA, I/C 38 1.5.3. Miary pozycji na rynku kapitałowym 39 1.6. Miękkie zasoby organizacji i przewaga konkurencyjna 41 1.6.1. Inteligencja rynkowa 41 1.6.2. Strategiczne przywództwo 46 1.6.3. Jasność celu i kierunku 48 1.6.4. Strategiczne planowanie 50 1.6.5. Organizacja firmy 53 1.7. Emperia Holding SA - analiza przypadku 55 1.7.1. Trendy występujące w otoczeniu 58 1.8. Jutrzenka SA - analiza przypadku 60 1.9. Swissmed Centrum Zdrowia SA - analiza przypadku 64 Narzędzia i metody audytu strategicznego 75 2.1. Narzędzia audytu strategicznego 75 2.1.1. Analiza SWOT 75 2.1.2. Analiza Pięciu Sił Portera 76 2.2. Metody audytu strategicznego 77 2.2.1. Metoda Albany 77 2.2.2. Metoda Webba 81 2.2.3. Metoda IMI 82 2.2.4. Metoda ABC 84 2.3. Analiza przypadku Arcus SA 88 2.3.1. Opis sytuacji firmy 88 2.3.2. Analiza i rekomendacje dla audytu strategicznego 91 2.4. Analiza przypadku Alchemia SA 92 2.4.1. Opis sytuacji firmy 92 2.4.2. Analiza i rekomendacje dla audytu strategicznego 93 2.5. Analiza przypadku eCard SA 94 2.5.1. Opis sytuacji firmy 94 2.5.2. Analiza i rekomendacje dla audytu strategicznego 95 Audyt strategiczny i zarządzanie ryzykiem 99 3.1. Ryzyko strategiczne 99 3.2. Ryzyko operacyjne i jego związki z audytem strategicznym 102 3.3. Sposoby ograniczania ryzyka operacyjnego 106 3.3.1. The Predictive Operational Risk Management Model 106 3.3.2. The Pre-emptive Operational Risk Management Model 108 3.3.3. Bazylea II a The Sarbanes-Oxley Act 110 3.3.4. Balanced Scorecard 118 3.3.5. Zarządzanie jakością 122 3.4. Analiza przypadku - ryzyko strategiczne w Grupie Hotelowej ORBIS SA 126 3.5. Analiza przypadku fuzji banków BPH i PEKAO - ryzyko strategiczne i zmiana strategiczna 128 3.6. Hipotezy strategiczne i cele strategiczne: Adidas, Nike, Reebok i Puma - analiza przypadku 131 3.7. Zagrożenia operacyjne jako przybliżenie ryzyka strategicznego - analizy przypadków Wielton SA i Tell SA 136 3.8. Kwantyfikacja ryzyka strategicznego przy pomocy metod planowania finansowego - analiza przypadku VisionTech Ltd. 138 Przykład autorskiego audytu strategicznego - badania empiryczne na spółkach giełdowych 155 4.1. Założenia audytu 156 4.2. Wyniki audytu 157 4.3. Rekomendacje na podstawie audytu strategicznego 161 4.3.1. Analiza przypadku BZ WBK 165 4.3.2. Analiza przypadku Grupy Lotos 167 4.3.3. Analiza przypadku PGNiG 170
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 64
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3589 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121657 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BMW: VI F 1 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 30
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 109183 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1763 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Zdzisław Pierścionek. - [Wyd. 2 zm. - 2 dodr.]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015. - 503, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [491]-503 i przy rozdz.
Dla słuchaczy studiów licencjackich, magisterskich, podyplomowych i doktoranckich w zakresie zarządzania oraz menedżerów.
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 88
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5534 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 77
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4732 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117662 L (1 egz.)
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 3476 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Macierz kreowania wartości / Dariusz Zarzecki. W: Przegląd Organizacji. 1998, nr 6, s.33-35. - Warszawa : TNOiK, 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności